sjult gruppe??

Twilight

Forumet er livet
hvor finner jeg den og hvordan kommer jeg inn, skjønner ikke :/

Den er opprettet. Dere må sende PM til Tiia85. Og så må dere gå inn oppe på linja ved bilde deres. Der hvor det kommer opp en meny. Der man kan endre signatur og slikt. Så er det er valg som heter "Finn skjulte forum" eller "Finn skjulte grupper" (Noe sånt :p )
Der haker dere av på Februar 2014 - Skjult gruppe.

Dere må ha skrevet 50 innlegg her inne da, men det har vel dere gjort tenker jeg :)

Jente født 24.02.2011 <3
Gravid igjen, med termin 21.02.2014 <3

må ha vært medlem 1 mnd også...

Ja det også ja.

Jente født 24.02.2011 <3
Gravid igjen, med termin 21.02.2014 <3

Irriterer meg fortsatt over at jeg ikke kommer inn i den gruppa! Vært medlem her siden August 2010, men såklart med et annet nick da jeg ville være anonym! Får smøre meg med tålmodighet! Yeah right!!!! Haha

Guuud å jeg er sur i dag merker jeg!!! :p

Irriterer meg fortsatt over at jeg ikke kommer inn i den gruppa! Vært medlem her siden August 2010, men såklart med et annet nick da jeg ville være anonym! Får smøre meg med tålmodighet! Yeah right!!!! Haha

Guuud å jeg er sur i dag merker jeg!!! :p

Trodde det hadde med bruker å gjøre, ikke nick?syns det er drøyt om man blir hivd ut en mnd om man skifter nick, ingen på juni som har blitt kasta ut pga nickskifte! Så det skal ikke være sånn!

Trodde det hadde med bruker å gjøre, ikke nick?syns det er drøyt om man blir hivd ut en mnd om man skifter nick, ingen på juni som har blitt kasta ut pga nickskifte! Så det skal ikke være sånn!
Nei, nei... Mente ny bruker! Hehe
Jeg skjønner hvorfor reglene er sånn, men det irriterer meg litt allikevel, for jeg vil også være med å leke! haha

Jeg skjønner hvorfor reglene er sånn, men det irriterer meg litt allikevel, for jeg vil også være med å leke! haha

Hehe ja ny bruker er jo noe annet da :) da forstår jeg og. Hvor lenge må du vente??

Ja for selv om man skifter nick så ligger jo historikken inne ;)
Kan trøste deg med at det er ikke så veldig mye action inne der enda ;)

Nr. 2 er på vei ~ 20. Februar 2014

Men kan man skrive på den skjulte fra appen?
Det er mest derfra jeg er inne på bv

tiia85 har du godkjent meg???

Moderator sølvi la dere til begge 2 for en time siden :)

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Hvordan vet jeg om jeg har 50 innlegg?

Back
Topp