Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg tror det.Er den opprettet?
Da vil jeg å vite hvor den er![]()
Irriterer meg fortsatt over at jeg ikke kommer inn i den gruppa! Vært medlem her siden August 2010, men såklart med et annet nick da jeg ville være anonym! Får smøre meg med tålmodighet! Yeah right!!!! Haha
Guuud å jeg er sur i dag merker jeg!!!![]()
Nei, nei... Mente ny bruker! HeheTrodde det hadde med bruker å gjøre, ikke nick?syns det er drøyt om man blir hivd ut en mnd om man skifter nick, ingen på juni som har blitt kasta ut pga nickskifte! Så det skal ikke være sånn!
Nei, nei... Mente ny bruker! Hehe
Jeg skjønner hvorfor reglene er sånn, men det irriterer meg litt allikevel, for jeg vil også være med å leke! haha
Nei, nei... Mente ny bruker! Hehe
Jeg skjønner hvorfor reglene er sånn, men det irriterer meg litt allikevel, for jeg vil også være med å leke! haha
Det er bare et par uker. HeheHehe ja ny bruker er jo noe annet dada forstår jeg og. Hvor lenge må du vente??
Ja!Men kan man skrive på den skjulte fra appen?
Det er mest derfra jeg er inne på bv
Hiver meg på denne, jeg lurer¨på det sametiia85 har du godkjent meg???
Hiver meg på denne, jeg lurer¨på det same![]()
Er dere på appen må den avinstalleres å installeres på nytt før dere ser gruppen ;-)tiia85 har du godkjent meg???
Thank youEr dere på appen må den avinstalleres å installeres på nytt før dere ser gruppen ;-)
♥ venter på deg 25.02.2014 ♥