Sjukmeldt!

LittlePrince

Forelsket i forumet
Har begynt å få masse kynnere bare jeg anstrenger meg en millimeter for mye. Og idag har det vært spesielt ille. Prøver å slappe av, men de kommer tilbake så fort jeg er i bevegelse [&:] Så jeg ringte legen istad, og han syns det var rart at de ikke hadde sjukmeldt meg 100% da jeg var på sjukehuset i helga. Så han sjukmeldte meg 100% fram til permisjon, så nå er det ikke mere jobbing på meg i år. Litt rart å tenke på egentlig ;o Men da har jeg da god tid til å pusle hjemme og ruge fram til lillegutt kommer [:)]

Tror nok det var til det beste! Ikke lurt å anstrenge deg for mye når du får sterke kynnere for hver minste ting :S Nå må du bare være flink å ruge framover, og slapp myyye av søta <3

Jepp, slapp av!
Syns ikke jeg gjør anna selv, men har hatt masse kynnere de siste dagene jeg også så det er nok best å ikke anstrenge seg for mye, nei [8|]
Slapp av, slapp av...hører ikke anna om dagen!
Blir ikke mye tid til å slappe av når vi sitter her med babyene våre ihvertfall [:D]

Jeg har jo bare jobbet 50% siden januar, altså 14 timer i uka. Men kjenner alikevel det skal bli godt å slippe å tenke på jobben i det hele tatt. Bare ta det med ro! Håper bare ikke tida blir fryktelig lang [&:] Får vel være flink til å finne på ting! (Noe jeg overhodet IKKE er til vanlig) [8D]

Ja, jeg har vaska ned hele leiligheta her, vaska alle klærne til babyn osvosv. Hatt noen dager jeg har hatt litt energi til overs, så da rakk jeg visst å gjøre endel :P
Hadde jeg visst om det ble flytting iløpet av april eller ikke, så kunne jeg jo så smått begynt å pakke litt [8D] (LITT utålmodig på å komme meg ut av den drittleiligheta her.) Men får ikke vite noe om den andre leiligheta før i midten av april [&:]
Kanskje jeg skal begynne med scrapbook eller noe. Hmm.

Back
Topp