Sjukmeldt og redd

2gang

Glad i forumet
I går kveld var jeg ekstremt sliten og la meg i 20-tida. Hadde kynnere, men tenkte ikke videre over det. Var oppe noen ganger i natt og hadde kynnere igjen. Da jeg var på do i dag tidlig var det litt lyserødt blod på papiret. Dro på jobb, og da var det kommet mer. Så jeg ringte jordmora som følger meg opp, og fikk beskjed om å komme direkte til henne. Der hørte vi på hjertelyden, så babyen har det bra. Men jeg fikk streng beskjed om å sjukmelde meg en uke og ta det med ro. Det passer utrolig dårlig med jobben. Drit å jobbe på engasjement som går ut i mars, nå blir sikkert sjansene for å forlenge det dårligere. Men dette er tross alt viktigst! Så nå kommer jeg sikekrt til å sitte pal og skirve hver dag i en uke.

Må bare høre om det er flere her som har opplevd lignende. Har det gått bra? Jeg sitter her i sofaen, så stille som en mus. Er fortsatt ufattelig trøtt, men klarer ikke sove.

Det er ikke noe godt å være redd [:(] Jeg hadde en blødning før jul (uke 10) der det først kom litt lyserødt og så en hel del rødt blod. Jeg ringte legen min og han sendte meg videre til gyn.pol der vi fikk innvendig ul. Grunnen til at jeg blødde var at jeg hadde forliggende morkake- den lå helt over indre mormunn. Jeg blødde kun den dagen- etter det har det bare vært en dråpe 2-3 ganger.  Jeg ble ikke sjukemeldt,men jeg fikk beskjed om å ikke løfte tungt og å unngå samleie.

Håper det går bra med deg- god bedring [:)]

Jeg hadde flere smp blødninger før jeg var i uke 12, men fikk hele tiden beskjed om at det var normalt. Festeblødninger og strekninger osv. Men i dag når jeg ringte var det plutselig en helt annen reaksjon. Har kommet såpass langt (19+3) at dette ikke var bra + at jeg har sterke kynnere. Skal på UL i morgen om det ikke roer seg.
Hvor tidlig har dere begynt med kynnere?

Håper du får en ul da- så du kan få sett at alt er som det skal!! Jeg har ikke hatt kynnere ennå.

Skal på UL nå, er så spent. Skal på mandag også og få terminen fastsatt, denne er kun for å se at alt er bra.

Back
Topp