Sjukis og Darius! :)

Eldorado

Forumet er livet
Tusen takk for at dere tok dere tid til å treffe meg i dag! Det var kjempe koselig å endelig få truffet dere! :)
Fredrik var jo sååå god! Å jeg var kjempe heldig som fikk en hade-klem av han!

Må forresten skryte av at jeg er den første de har møtt fra BV, hehe!!! :)

Nå skal jeg og gubben oppover mot Hamar for å hente snuppa! :) Kos dere videre i ferien, og hunderfossen i morgen! :)

Så koselig da!! :) :) :) Håper de får en fin tur videre! :D

Selv om jeg skulle hatt gleden av å møtt de ett par ganger, så har jeg snakket med Darius to ganger på telefonen i alle fall! Hehehehehehe!!!
Og sendt mms-videoer med sjukis, hahahahah!!!!!!!

Va kjekt å treffe dej mæ :) og veldi kjekt du ha tid til og treffe oss mæ :) komt oss til Hov no, sitt å sjekka ka attraksjona vi kan hive Fredrik med på imorgo ;)

sjukesøster skrev:
Va kjekt å treffe dej mæ :) og veldi kjekt du ha tid til og treffe oss mæ :) komt oss til Hov no, sitt å sjekka ka attraksjona vi kan hive Fredrik med på imorgo ;)

signera på den.
Og trone: Berre morro å høre fra deg/dokke fra landstreff.

Brukte dere lang tid opp til Hov? :)
Tok meg selvsagt tid til det!! :)

Crazy: da må jeg jo få prøve å truffet deg også! Jeg gikk jo glipp av så mange festilige mennesker på LT :(

hov ekke langt, eller hvis det er hov i søndre land da.. :) :) 1,5 time fra oslo kanskje? når skal dere hjem igjen a?? hadde vært koselig å treft dere

CrazyBeautiful skrev:
Så koselig. Jeg vil også.

Vi reiser til Oslo - Lillehammer rundt. 27 august.

Crazy, vi e i Oslo 26-28 Aug, e du der da?

Eldis, vi brukte litt over 2t, tok litt lengre tid pga veiarb etter Skarnes. Va godt å komme fram

febissbebiss, vi reise heim imorgo :) i Oslo du e?

Men jeg fikk ikke truffet dere da dere var på Røros :-( snufs....

Vart aldri Røros, vi kjørte til Trysil..da va Fredrik meir enn nok utslitt så det vart stopp der. Men vi tek nok turen til Røros neste gang, kunne ha tenkt mej dit vinterstid mæ :)

Ja, d må dokk gjør!!! Kaldt og fint her på vinteren!! Kom til Rørosmartnan!!!

Back
Topp