Sjukemelding/svangerskapspenger

Tuppsi

Betatt av forumet
Oktoberskatter 2014
Noken som veit? I fjor gjekk eg gradert sykemeldt fra mai til august grunna rygg og ingen tilrettelegging på jobb som gjorde at eg klarte å komme tilbake 100 %. No ser eg for meg at eg vil bli sjukemeldt store deler av svangerskapet grunna ein psykisk utfordrande og krevande jobb. Noken som veit korleis dette vil slå ut i høve sjukepengar? Eller er det ein annan pott når ein er gravid og det blir svangerskapsrelatert?

Samme potten, men når jobben ikkje kan tilrettelegga, så trudd eg at du hadde rett på svangerskapspenga, og da e ein anna pott :)
Må prøva å komma megøve på svangerskapspenga eg og, sånn at eg ikkje "bruke opp" sjukemeldingsperioden på å v gravid ;)

Etter "Litt" leiting på nav sine side fann eg ut at ein må ha vore heilt arbeidsfør i 26 veker for å ha rett på nye sjukepengar. Så da blir det ikkje eit problem for meg. :-)

Etter "Litt" leiting på nav sine side fann eg ut at ein må ha vore heilt arbeidsfør i 26 veker for å ha rett på nye sjukepengar. Så da blir det ikkje eit problem for meg. :)
Men kan være lurt å søke om svangerskapspenger,;slik lindakbj sier. I tilfelle du ikke blir bra igjen rett etter fødsel

Back
Topp