Sjukehus..?

Smurfine88

Forumet er livet
Juli13-jentene
Desemberskattene 2014
Julimammaer 2016
Eg har ikkje fått noe infobrev fra de.. Var på innskrivningssamtale i dag og ho sa egentlig ingenting om fødsel eller noe..
Har jo ikkje tenkt over dette før no då :P haha...
Står d noe spesielt i det skrivet? :P

Vett ikkje koss det er i de store byane. Men her i Haugesund har me ikkje innskrivingssamtale. Får vell heller ikkje noe mer infobrev om sykehuset.
Ivertfall fikk ikkje eg det forrige gang, og heller ikkje nå. Er kun innom på ordinær ultralyd,og så ringe me når fødselen er i gang ;)

Eg har ikkje fått noe infobrev fra de.. Var på innskrivningssamtale i dag og ho sa egentlig ingenting om fødsel eller noe..
Har jo ikkje tenkt over dette før no då :P haha...
Står d noe spesielt i det skrivet? :P
Hva snakket dere om på innskrivningssamtalen? Skal om noen uker, og var aldri på det med nr en og to.

Venter nr 3 4. August:)

Hva snakket dere om på innskrivningssamtalen? Skal om noen uker, og var aldri på det med nr en og to.

Ehh.. ho spurte om arvelige sjukdommer og diverse så ho tasta inn på maskinen..
Og så fikk eg spørre om ting eg lurte på :)

Venter nr 3 4. August:)

vente ei tulle 20 Juli ♡

Ikke noe info fra Drammen heller. Der er det vel bare å ringe når fødselen er i gang.

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Jo men trodde d var et eller anna med barbering, nettingtruser og piercinger? :P noen som vet?? :P

Jo men trodde d var et eller anna med barbering, nettingtruser og piercinger? :p noen som vet?? :p

Barbering? Haha :P Whhhat?! Må du stusse stjerten før du skal inn? ;) :P
Haha.. Huff :P Tror jeg er overtrøtt ;)

Barbering? Haha :P Whhhat?! Må du stusse stjerten før du skal inn? ;) :P
Haha.. Huff :P Tror jeg er overtrøtt ;)

Neeei... Eg drite i det :P men syns å ha hørt at en ikkje ska barbere seg de siste 6? Ukene før termin :P

På Haukeland (Bergen) fikk vi brev med noen brosjyrer i forbindelse med oul,og noen skjema vi skulle fylle ut. I samme brevet lå det et skriv om at eventuelle piercinger skulle fjernes,og at de ville helst at pasienten IKKE hadde intimbarbert seg fire uker eller noe sånt før termin,dette var pga infeksjonsfare.. Så det var vel bare er sånt generelt skriv :)

Termin 26.juli med guttene mine :)

Neeei... Eg drite i det :p men syns å ha hørt at en ikkje ska barbere seg de siste 6? Ukene før termin :p

Aldriii hørt om før :P Jeg barberte meg hele forrige svangerskap men altså nå..
Magen dekker vel for hele 100 meterskogen som evt. er der nede (ingen ser noe, ingen vet noe). ;)

Men når jeg var på en ekstra ultralyd her så bretta (den mannlige legen ned) både trusa og buksa mi så langt ned at jeg ble kjempe flau. Er jo ikke akkurat stelt nedentil siden vi ikke har hatt oss på år og dag + den gedigne magen tatt i betrakning så jeg ble litt småsjokka når han gjorde det!!!! :P
Hadde liksom ikke sett for meg at det var mitt kjønn vi skulle sjekke! :P
De gjør vel ''dette'' hver dag sikkert..

Venninna mi hadde piercing nedentlig og fikk beskjed om å ta den ut rett før fødsel.

Aldriii hørt om før :P Jeg barberte meg hele forrige svangerskap men altså nå..
Magen dekker vel for hele 100 meterskogen som evt. er der nede (ingen ser noe, ingen vet noe). ;)

Men når jeg var på en ekstra ultralyd her så bretta (den mannlige legen ned) både trusa og buksa mi så langt ned at jeg ble kjempe flau. Er jo ikke akkurat stelt nedentil siden vi ikke har hatt oss på år og dag + den gedigne magen tatt i betrakning så jeg ble litt småsjokka når han gjorde det!!!! :P
Hadde liksom ikke sett for meg at det var mitt kjønn vi skulle sjekke! :P
De gjør vel ''dette'' hver dag sikkert..

Venninna mi hadde piercing nedentlig og fikk beskjed om å ta den ut rett før fødsel.

Ååja :) hehe... Har hundremeter skog sjøl... :P
Trodde d med piercinger gjaldt alle, har ingen der nere :P hahaha

Vet vennina mi fikk brev om alt mulig rart når hun fikk pkanlagt keisersnitt.. Der var det skrivi om barbering p greier.

❤Venter en Gutt 8 juli❤

Tror det dær med barbering of piercing gjelder ved keisersnitt i forhold til infeksjonsfare ja.
Noen sender vel ut det skrivet generelt da det hender noen må få hastekeisernitt i løpet av fødselsforløpet.
Husker jeg fikk brev med med meg når jeg skulle ha en operasjon ang det med øredobber og div.
Men har ikke hørt noe denne gangen, og dåsa den blir skjegget jevnlig som før, eller nesten som før, det er jo et h... styr å komme til nå :p

Neeei... Eg drite i det :P men syns å ha hørt at en ikkje ska barbere seg de siste 6? Ukene før termin :P
Jeg fikk beskjed om å la det gro de siste to ukene før termin. Nå skal det sies at jeg ikke ser helt hva jeg gjør der nede lenger heller ;) Er nok noen tjafser som står igjen om dagen, ja :)

Og ikke smøre magen når jeg skal inn. I tilfelle keisersnitt.

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Back
Topp