Sjuke snuppis :(

t0mmelise

Forumet er livet
åååårrr.. hvorfor må dette passe så utrolig dårlig :( 
Vet jo at det er tida for sykdommer og når de små er i barnehagen nå.. men åårr.. i dag skulle jeg liksom til snegla på pomp de luxe party.. blæhh.. og med en mamma dalt som ikke får ut å ta seg en røyk engang så funker dette dåååårlig.. men jeg har ikke mistet troen helt ennå :D hahaha.. om jeg får henne til å sove så durer jeg inn i skogen for å besøke snelga og shoppe litt :D Hehe.. 

Og nr 2, de skal ha fotograf i barnehagen på mandag og jeg hååååper at hun er frisk til å være med på den.. og ikke full i feber og grønn snott 

Hehe.. Ellers gleder jeg meg til hemmelig venn runde og håper at fristene passer for dere.. de er fullt mulig å forandre på så si fra :) jeg bare tok noe :D 
Jeg er ikke så mye her inne på dagtid men jeg fører dere opp en etter en når jeg har lest pm :D aight? :) 
 
off, stakkars snuppis! er så kjipt når de er sjuke!
Men jammen er det masse sjukdom ute å går no... får virkelig håpe ho kommer seg til fotograferinga ja!

Og røyker du trommis?? hadde eg ikkje trudd :)
 
Alt skjer når det ikke passer, men det passer forsåvidt aldri når det gjelder de små. :/ Håper baskeluskene bare er kjapt innom og forsvinner igjen fortere enn fortest. Masse mammakos er tingen. <3

Kom du deg avgårde? Kos deg masse, isåfall. Pomp har mye fint. :D
 
masse god bedring til nydlige Emilie <3 :) håååper vaffal henne er frisk til mandag :D!
 
gjør nok det klypa :( hehe.. men bare 1-2 om dagen.. var en DEL mer på LT :D hahah.. men nå skal jeg slutte.. 2 pk igjen av kartongen :) 



Jeg må også fortelle : vi var hos legen i dag(jeg dro egentlig bare innom for å få ibux flytende på resept for de var tomme i hyllen og av og til har de bak til de som har resept) så når hun sykepleieren så snuppa ville hun ta en crp(stikk i fingeren, og snuppa sa ingenting.. herregud så stolt jeg ble)på henne og den var litt for høy.. så jeg ble sendt bort til helsestasjonen der fastlegen vår har fast legedag på tirsdager.. så fikk han lytte på henne osv.. fikk resept på antibiotika og ventoline og ibux.. men jaggu var hele norge tom for den ibuxen.. hhaha.. mange som er syke jah :-/ 

Nei jeg kom jeg ikke avgårde på party :( dro kjapt til apoteket når hun sovnet i fanget mitt og etter 10 min våknet hun og skrek mamma.. så jeg var hjemme på 15 min.. passet dårlig akkurat i dag :( 
 
Back
Topp