Sjuke igjen :/

Machken

Betatt av forumet
Uuuugh, da har vi/har hatt omgangssyken i hus. Alle uten om mannen!
Nå begynner vi heldigvis å bli bedre, men blæææ for noe dritt! (Bokstavelig talt! :p)
Føler virkelig for å rydde og skrubbe ned hele huset, for det ser jo ikke ut nå, og føler nesten at jeg kan se basselusker i alle hjørner :p men har null energi. :(

Denne vinteren har vi vært så mye syke! Det har liksom bare gått på rundgang. Når en har begynt å bli frisk, blir neste syk... Forrige uke var storesøster i bhg hver dag for første gang på lenge, men de to ukene før - kun mandagene.. Og blir nok ingen denne uka.

Selv om jeg sa det samme forrige uke når lillebror hosta som fy, så prøver jeg igjen - nå MÅ vi vel snart være ferdige? Nå har vi vel fått dosa vår?? :( er såååå leei!!

Uff, jaja, koselig at første innlegg her på lenge er et skikkelig syyyte-innlegg! :p

ugh, så kjipt da! :( Man får vel mye rart hjem når man har ei i bhg! :eek:
Har heldigvis sluppet unna sykdom på lillemor her enda, men det er vel bare spørsmål om tid!

Uff :(
God bedring!!!!

Takk :) Eneste positive for min egen del, er at jeg har gått ned 2 kg på en dag :p

Huff, masse god bedring til deg og dere.

Å det er så kjipt når man er inne i slike perioder. Her har vi alle hatt det utenom Daniel. Mannen min er endelig på bedringens vei nå - er sykemeldt ut uka.

Back
Topp