Sjukdom i heimen

Ulvemamma

hekta på forumet
Nå, 4 dager før termin ligger alle rett ut med influensa. Hvor typisk er ikke det!? Spesielt med tanke på at vi så og si aldri er sjuke. Prøver så godt jeg kan å innbilde meg selv om at jeg ikke er sjuk. Har virkelig ikke lyst til å ligge å føde med influensa. Bare tanken på det gjør med utmatta :p så nå håper jeg egentlig at lillegutt holder seg inne til vi er friske og har fått samla litt energi igjen :)

Auda. Halsen begynner å bli vond her og, men tvinger meg selv til å tro at det bare er halsbrannen som fucker opp nedi der;);) kan ikke se for meg å føde syk. Ush. Riktig god bedring, få noen til å stelle pent med deg;)

.:herq:.

Her har mannen også blitt syk. Og han har manne influensa, synes så synd på seg selv og går bare rundt å sutrer å er sur. Kjenner jeg begynner å bli skikkelig irritert. Ikke vill han ta smertestillende eller bruke nesespray heller så nå kan han bare ligge der å pines for min del.

Nå, 4 dager før termin ligger alle rett ut med influensa. Hvor typisk er ikke det!? Spesielt med tanke på at vi så og si aldri er sjuke. Prøver så godt jeg kan å innbilde meg selv om at jeg ikke er sjuk. Har virkelig ikke lyst til å ligge å føde med influensa. Bare tanken på det gjør med utmatta :p så nå håper jeg egentlig at lillegutt holder seg inne til vi er friske og har fått samla litt energi igjen :)
Åh så kjedlig. God bedring til alle - og det fort håper jeg :)

Har hørt at de sier at kroppen venter med fødsel til den er frisk av en evt sykdom for å ha krefter nok :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Huff,god bedring til dere alle:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp