4XE
Forelsket i forumet
Uff lille Emilie har blitt sjuk. Ho har hatt feber på +-39 siden igår morres. Og i natt blei ho værre. Skikkelig hoste som skraper i brystet og halsen, og ordentlig tett i nesa. Så har sitti oppe i hele natt med ho på brystet, da ho ikke ville sove i senga. Fikk heldigvis time til legen idag så skal dit kl 11. Håper det bare er en forkjølelse og ikke noe mer. Passer jo også kjempe fint at ho blei dårlig nå, siden jeg og samboeren skal egentlig til Warzawa idag med jobben hans. ser ut til at jeg må bli hjemme hvis jeg ikke får noe som kan hjelpe Emilie. Både ho og storesøster skal til mine foreldre i helga, siden vi egenltig skulle/skal bort.
Da har vi vært hos legen. Der sjekka de for streptokokker og blodet hennes. Ingen streptokokker, men en liten bakterie-infeksjon. Så da har hun fått antibiotika og feberen er heldigvis på vei ned. [:)] Så da ser det ut til at det blir tur på oss likevel. Blir litt deilig og vite at ho er i gode hender, mens vi er borte. Har noen av de snilleste foreldre også trur jeg, som faktisk sier at vi må jo reise selvom minsta er sjuk. [:)]
Da har vi vært hos legen. Der sjekka de for streptokokker og blodet hennes. Ingen streptokokker, men en liten bakterie-infeksjon. Så da har hun fått antibiotika og feberen er heldigvis på vei ned. [:)] Så da ser det ut til at det blir tur på oss likevel. Blir litt deilig og vite at ho er i gode hender, mens vi er borte. Har noen av de snilleste foreldre også trur jeg, som faktisk sier at vi må jo reise selvom minsta er sjuk. [:)]