Sjuk og sykmeldt :(

¤Mum Loves Her Baby¤

Nr. 2 ventes i Februar <3
Jepp, da var jeg hjemme fra legen. Tok crp prøve som var på 45 og streptokokktest som heldigvis var fin. Begynte med halsvondt i går, og våknet kl. 03 i natt av store kroppssmerter og fikk ikke sove. Har feber og store smerter i alle muskler og ledd :(

Legen vet jeg ikke er glad i medisiner, så jeg skal prøve uten og komme tilbake i morgen for å måle ny crp. Hvis den er steget så må jeg begynne på Apocillin kur.

Jeg spurte om jeg kunne ta smertestillende for kroppsverk og hodeverk, men hvis jeg klarte meg uten så var det absolutt best. Minst mulig var det beste. Så da har jeg plassert meg på sofaen med pus og dyna og skal KUN slappe av i dag og de neste dagene. Er sykmeldt tom. onsdag i første omgang.

Spurte om hcg prøve, men så lenge jeg hverken hadde blødd/spottet eller hatt smerter så var nok alt helt normalt. Har jo uansett privat ul i morgen :) gleder oss til det!

Nr. 2 er på vei ~ 20. Februar 2014

Jepp, da var jeg hjemme fra legen. Tok crp prøve som var på 45 og streptokokktest som heldigvis var fin. Begynte med halsvondt i går, og våknet kl. 03 i natt av store kroppssmerter og fikk ikke sove. Har feber og store smertet i alle muskler og ledd :(

Legen vet jeg ikke er glad i medisiner, så jeg skal prøve uten og komme tilbake i morgen for å måle ny crp. Hvis den er steget så må jeg begynne på Apocillin kur.

Jeg spurte om jeg kunne ta smertestillende for kroppsverk og hodeverk, men hvis jeg klarte meg uten så var det absolutt best. Minst mulig var det beste. Så da har jeg plassert meg på sofaen med pus og dyna og skal KUN slappe av i dag og de neste dagene. Er sykmeldt tom. onsdag i første omgang.

Spurte om hcg prøve, men så lenge jeg hverken hadde blødd/spottet eller hatt smerter så var nok alt helt normalt. Har jo uansett privat ul i morgen :) gleder oss til det!

Bra du får oppfølging, jeg venta med kuren og ble bare kjempe dårlig av det. Hvis den stiger bare begynn med den kuren, jeg er såååå mye bedre form nå
God bedring;)

Jenta mi født 17.07.07❤
Termin 13. Februar 2014 med nr. 2/3 ❤

Bra du får oppfølging, jeg venta med kuren og ble bare kjempe dårlig av det. Hvis den stiger bare begynn med den kuren, jeg er såååå mye bedre form nå
God bedring;)

Jenta mi født 17.07.07❤
Termin 13. Februar 2014 med nr. 2/3 ❤

Takk for det <3
Ja, jeg må jo bare hive meg i det hvis jeg blir dårligere, kan virkelig ikke fordra medisiner :P var legen sin idé og avvente til i morgen, så satser på det går greit :)

Masse god bedring :)

Termin 16.02.14

Haff, ikke noe godt! God bedring til deg (og lykke til på UL i morgen, er litt spent på dine vegne merker jeg :p )

Jepp, da var jeg hjemme fra legen. Tok crp prøve som var på 45 og streptokokktest som heldigvis var fin. Begynte med halsvondt i går, og våknet kl. 03 i natt av store kroppssmerter og fikk ikke sove. Har feber og store smerter i alle muskler og ledd :(

Huff huff :( masse god bedring!!!

Tihi.. Jeg er også superspent! Blir så mye mer virkelig når vi får se at det er noe inni der! :)
Når er din ul snuppa?

ikke før 10 juli. Sååå jeg må nok smøre meg med tålmodighet en god stund til :)

Masse god bedring til deg!! Og lykke til på ul i morgen :-)

<3 nr.2 8.2.2014<3 ❤
-tasting fra telefonen-

Back
Topp