Sjuk, eller...?

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Jentungen på 2.5 har hatt hoste ei stund nå, 4-5 dager.. Her om kvelden kasta ho opp, vet ikke om det var Pga hoste eller fordi hun spiste veldig mye den kvelden. I kveld kasta hun opp igjen, men har ikke spist mer enn normalt, ikke spist noe snop men hoster enda. Er det virkelig mulig å kaste opp 4 ganger mellom senga og badet Pga hoste? Noen andre som har opplevd det? Eller er det rett og slett omgangssyken? Synes det er rart og når ho kaster opp med to dagers mellomrom

Omgangssyken går jo for fullt nå, blant annet her i huset. I og med at hun har kastet opp flere ganger er det vel nærliggende å tro det er omgangssyken og det er ikke uvanlig at det kan komme en dag og to med opphold før de på ny kaster opp.

På en annen side er det jo også fort gjort at de kaster opp ved kraftig hoste, men jeg ville nok holdt en knapp på at det kan være førstnevnte. God bedring til henne uansett :)

Har aldri opplevd at det kommer med flere dagers mellomrom, og hun er jo i full fart hele dagen ellers, selv om hun hoster.. Ikke feber, ikke slapp, spiser normalt... Takk for det, hvertfall:-)

Mhm.. Okei.. Hun kasta opp bare den ene gangen i går, vært i kjempeform i dag, og sovet hele natta heldigvis..så da får vi tro det har gitt seg, uansett hva det var. Hun er tett, i brystet og nesa, tydelig det er noe som irriterer der, hører det også når hun hoster.. Så håper hun blir helt frisk snart :-)

Sønnen min har hatt slike omgangssyker flere ganger der han har kasta opp med døgn imellom..
Han har hatt omgangssyken mange ganger og alltid vært kjempe pigg til tross for 10-20 oppkast på noen timer :o
Kun den siste gangen han hadde det at han ble helt utslått..
Syns det høres ut som omgangssyken.

Kaster hun opp mer enn en gang om gangen er det nok omgangssyke tenker jeg.

Back
Topp