Sjokoladepålegg

• Trådstarter Trådstarter Moderator Anette
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Anette

Guest
Får barna det kun i helgene eller i ukedagene også?

Når ho blir stor nok, blir det kun i helga. Vi har det sjelden og kommer ikke til å kjøpe det bare for henne

Hebder vi kjøper det, tenker da ikke på om det er ukedag eller helg.

Egentlig bare i sommerferien på hytta... Men det er nok kun fordi de forbinder det med hyttekosen. Hadde de villet ha det ellers også, hadde det kun blitt i helgene innimellom. De er 5 og 8.

Går fort en mnd eller mer mellom hver gang det serveres så stresser ikke så mye med hvilken dag det er.
Setter der gjerne på bordet om vi har og det er felles familiefrokost, men han spør aldri om det ellers, så føler ikke det er noe som trenger begrensning enda.

Hun er fire år og får det aldri. Ettåringen får såklart heller ikke. Nugatti spiser jeg om jeg sliter med matlyst og ikke får i meg noe annet.

Ingen av oss voksene som spiser det, så da blir det ikke kjøpt, så da spiser ikke toåringen det heller :p

Jeg spiser det ikke, så om det skal kjøpes må hun be om det. Har vel faktisk ikke hatt det i hus på nærmere 1 år, så merker at jeg hadde ikke stresset med om det var mandag eller lørdag hadde hun spurt etter det nå.

Back
Topp