SJOKOLADEkake

everonic

Elsker forumet
har eg i ovnen no, har kje bakt på aldri den tid.....(trenger kje nevne at det e 1-2-3 kake sant)hehe
Begyner dufte herlig her, å vi gler oss til fersk nybaket sjokoladekake om kje så alt for lenge!
Har og vært på tur i dag opp en skogsvei de holder på å lage, så då må vi ose oss me noe godt på denne herlige morsdagen å det e bare å ta turen om noen kjører forbi [:D]

Sååååå gooodt [:D] nam. Svigers kommer snart håper hun har med sjokoladekake. Ellers tar jeg en tur til Bergen [:D]

ORIGINAL: solsikke76=0)

Sååååå gooodt [:D] nam. Svigers kommer snart håper hun har med sjokoladekake. Ellers tar jeg en tur til Bergen [:D]

Krysse alle fingre og tær, ellers e det no snedi gjort å komme til bergen vet du [:D] har en hel lang panne så mye go kake

Mmmmmmmmm, name nam. Blir kosing i kveld ja :-)

Ååååååå så flinke dere er [:(].
Jeg sa til en venninne som skal ha bursdagselskap for ungene sine, jeg kan godt bake kake. Tror du ikke hun begynte å le. HI HI. Har vært uheldig ganske mange ganger, så det er nOk de gangene hun refererte til [:D]. Rettere sagt ikke mange gangene det har blitt spisenes hi hi.
For gøy kan jeg jo dra på Smart kjøpe en fancy kake late som det er jeg som har bakt den [:D]. Eller sende inn bestilling hos dere [:D]

ORIGINAL: solsikke76=0)

Ååååååå så flinke dere er [:(].
Jeg sa til en venninne som skal ha bursdagselskap for ungene sine, jeg kan godt bake kake. Tror du ikke hun begynte å le. HI HI. Har vært uheldig ganske mange ganger, så det er nOk de gangene hun refererte til [:D]. Rettere sagt ikke mange gangene det har blitt spisenes hi hi.
For gøy kan jeg jo dra på Smart kjøpe en fancy kake late som det er jeg som har bakt den [:D]. Eller sende inn bestilling hos dere [:D]

Hehe, tror kje det e så lrt å sende bestilling hertil du ..... Tenker du e mye flinkere en meg å bake kaker [:D]

jeg og Tuva hiver oss på første fly[:D]

for det var en invitasjon ikke sant[8|][;)]

ORIGINAL: ~Lisbeth83~

Jepp jepp, må bare komme :-)

jeg og Ben haiker[8D]

ORIGINAL: Bens mamma