Sjokoladebløtkake med dumlekrem *bilder og oppskriftlink*

Miriel

Gift med forumet
Dette ble helt utrolig godt!
Fant på oppskriften selv, og du kan finne den her: http://mammamiriel.blogg.no/?c=1332004580

Dumlekremen var helt sinnsykt god. Det er vanlig fløtekrem med dumle i. Smeltet dumlen i fløten før jeg pisket den. Nam!

Nice!!

Så kjempe god ut :D 

Den så sinnsykt god ut! Abbonerer på tråden jeg ;) Så får vi se om jeg prøver den ut til lillegutts 3-årsdag! :)

oi den så god ut!! har bursdag om 2 uker, så da skal jeg jammen lage den der kaka ja :)

Ja, gjør det! Skriv i tråden her og fortell hva dere syns da, når dere prøver det!

Prøvde meg på dumlekrem en gang, men den skar seg :(
Men skal prøve igjen!! Den var sikkert ikke kald nok, eller noe.

Hvordan gjorde du det med dumlekremen?

Smelter du den i fløten i en kjele, og lar den stå til dagen etter? Så deretter piske den til krem??

mmmm, den så herlig ut! flink du er!
Og da jeg var innom på bloggen så jeg disse nydelige buksene Trillian hadde på seg, vet du hvor de er fra? =) dette innlegget (hvor kjøper du klær generelt? hun har alltid så skjønne klær i duse farger)

Ja, smelter dumlen i fløten kvelden før.

Buksen er faktisk fra H&M, mye av klærne er derfra :) Handler litt forskjellige steder på nettet også, men det meste er fra i butikkerkjeder her.

Miriel skrev:

Buksen er faktisk fra H&M, mye av klærne er derfra :) Handler litt forskjellige steder på nettet også, men det meste er fra i butikkerkjeder her.

h&m har iallefall fått inn såå mye nydelige jenteklær nå :) lenge siden den er kjøpt da? =P

AnneEmilie skrev:

Miriel skrev:

h&m har iallefall fått inn såå mye nydelige jenteklær nå :) lenge siden den er kjøpt da? =P

Hehe, ja det er en god stund siden, det var i fjor på sensommeren eller høsten tror jeg.
De har mye nydelig nå ja, var og handlet litt i går. Skulle liksom ha klær til meg for jeg trenger det, har ikke kjøpt noe nytt siden rett etter hun ble født, tror jeg, men endte opp med bare klær til henne. Som vanlig

Miriel skrev:

AnneEmilie skrev:

Miriel skrev:

Hehe, ja det er en god stund siden, det var i fjor på sensommeren eller høsten tror jeg.
De har mye nydelig nå ja, var og handlet litt i går. Skulle liksom ha klær til meg for jeg trenger det, har ikke kjøpt noe nytt siden rett etter hun ble født, tror jeg, men endte opp med bare klær til henne. Som vanlig

høres kjent ut ;)

Back
Topp