Sjokolade

-Lilletrille-

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Jeg er i sjokk !!!
Er til vanlig sjokoman, og spiser sjokolade hver dag, men i går når jeg var hos en veninne og spiste melkesjokolade ble jeg overrasket (!!!). Sjokoladen vokste nærmest sagt i munnen på meg[&:]
Var ikke godt i det hele tatt.
Noen andre som har fått seg overraskelser i det siste?? hehe[:)]

ORIGINAL: Frustrert Frue

Jeg er i sjokk !!!
Er til vanlig sjokoman, og spiser sjokolade hver dag, men i går når jeg var hos en veninne og spiste melkesjokolade ble jeg overrasket (!!!). Sjokoladen vokste nærmest sagt i munnen på meg[&:]

Akkurat sånn hadde jeg det i går også!! Og det var egentlig bare en deilig følelse!! [:D] Da er det håp for at jeg ikke dytter i meg for mye [;)]

ORIGINAL: Frustrert Frue

Jeg er i sjokk !!!

Akkurat sånn er det her også !![:D] Ble utrolig happy, jeg !! Forrige svangerskap la jeg på meg 30 kg, og det var mye pga en sinnsyk sjokolade hunger.....[:'(][:)]

Jeg la også på meg 30kg forrige svangerskap - men det var IKKE pga noe godterisug dog..
Jeg hadde baaaaaaaare lyst på frukt og grønt forrige svangerskap..
Dog pleier jeg til vanlig spise 200g sjokolade pr dag.. noe jeg anser som lite heldig..[&o]
(Jeg legger ikke på meg noe særlig av det, men føler jo at jeg 'spiser masse dritt'...

Men har ikke hatt så mye sjokoladesug denne uka.. så vet ikke om det er det som gjør at jeg plutselig har mistet ca 3 kg [&:]

Jeg har ligget på ca. 64,5 kg leeeeeeeeeeeeeenge - og i dag viste vekta 60,8kg!!!
Jeg håper det er noe gale med vekta, for jeg kan ikke huske å ha veid så lite.... på... vet ikke..
Og man bør vitterlig ikke veie så lite når man er 1,80 høy [&:]

Hehe....ja da skal jeg kanskje bare være glad [:D]
Håper jeg ikke får lysst på sjokolade før jeg har født [:)]

Jeg ogaå kjener meg veldig igjen... Og det samme gjelder kaffe, pleier å starte dagen med mase kaffe, men nå smaker det bare dritt... Men det er jo også en heldig effekt a å være gravid[:)]

Slik hadde jeg det forrige gang jeg var gravid, men det ser ikke ut til å gjelde denne gangen. Har spist MER sjokolade enn jeg pleier den siste uken[&:]

Har ikke noe særlig lyst på sjokolade gudskjelov- men tar meg par biter om trangen melder seg.. Har ikke lyst på noe spesielt heller- noen ganger funderer jeg bare på: hmm hva skal jeg spise nuh.. Men en ting merker jeg- det er som om maten vokser i magen på meg- mengden som jeg før ble mett av - føles nå tungere og blir kjappere mett av ingenting..Men vil ikke klage - vi har jo 8måneder foran oss- og mye skjer på 8 måneder- men min mål er å legge på meg maks 7-10 kilo- og får håpe jeg får dem av meg den dagen bebisen kommer ut, og at jeg passer inni mine klær str 38 :)

Back
Topp