Sjokolade!!!

chaatzy

Happy <3 overlykkelig 3barnsmamma <3
Septembermødre <3
Fikk så veldig lyst på sjokolade nå! Ikke så veldig babyrelatert, men skylder på graviditeten ;p

Så da lurer jeg på hva er favoritt sjokoladen(e) din(e)? ;)

Jeg klarer ikke velge så står mellom:
Butterscotch sjokolade (green and blacks)
Mandelstang
fransk nougat
smash
toblerone
pops
toppris
snickers
troika
japp
lion
japp hasselnøtt
doubel decker (kjøpes i england)
hval marsipan
cashewnøtter med hvit sjokolade
og håndlagde konfektbiter med diverse fyll i som eggelikør,kaffe,pasjonfrukt,jordbær osv ;)

liker det meste egentlig :p

Last edited:
Åå, har ikke noe favoritt. Kommer liksom helt ann på:) Men den Walters melkesjokolade rett fra kjøleskapet eller fryseboksen er jo veldig god, når man har lyst på sjokolade:D
Og Smash!:)

Jeg har plutselig fått dilla på japp, hadde for noen uker siden dilla på toppris ;)

Åå, har ikke noe favoritt. Kommer liksom helt ann på:) Men den Walters melkesjokolade rett fra kjøleskapet eller fryseboksen er jo veldig god, når man har lyst på sjokolade:D
Og Smash!:)
ja, kald sjokolade er best :)

Melkesjokolade :p jeg var ikke noe sjokolade menneske før. Spiste så å si aldri noe med sjokolade eller noen ting.. Spiser sikkert 3-4 store plater i uka :o ...

Gutt 2011, septemberspire 14 ❤️

Melkesjokolade :p jeg var ikke noe sjokolade menneske før. Spiste så å si aldri noe med sjokolade eller noen ting.. Spiser sikkert 3-4 store plater i uka :eek: ...

Gutt 2011, septemberspire 14 ❤️
pleide ikke spise så mye usunt generelt, før jeg flytta inn med samboern ;) Han er mer sjokoman enn noen jente jeg kjenner :P men når det er sjokolade i skapet så klarer ikke jeg la være å spise heller :p

pleide ikke spise så mye usunt generelt, før jeg flytta inn med samboern ;) Han er mer sjokoman enn noen jente jeg kjenner :p men når det er sjokolade i skapet så klarer ikke jeg la være å spise heller :p
Samme her ;) jeg sier jeg ikke skal ha også kjøper han til meg for han mener jeg fortjener det spes nå når jeg er gravid, klarer jo ikke la være å spise den når den ligger i skapet å roper på meg :p

Samme her ;) jeg sier jeg ikke skal ha også kjøper han til meg for han mener jeg fortjener det spes nå når jeg er gravid, klarer jo ikke la være å spise den når den ligger i skapet å roper på meg :p
den kan ikke bare ligge der å bli gammel heller :p

Jeg er faktisk ikke så glad i godteri! Heldig med den :) det er veldig sjelden jeg får lyst på godteri, og da er det som regel karbohydrater generelt pga sult :) men jeg er mest glad i norsk sjokolade, kjenner veldig godt forskjell :)

Sent from my iPad using BV Forum

Spiser sjelden sjokolade.
Er plaget med migrene og reagerer vist jeg har spist sjokolade. Men tåler noen få biter, og da er Melkesjokolade, Stratos, Toppris og Kvikklunsj favorittene.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

walters mandler
troika
kokesjokolade
toblerone
m&m fra taxfree
stratos
moccabønner

Back
Topp