SJOKOLADE....

• Trådstarter Trådstarter SmulteTrulte
  • Opprettet Opprettet
S

SmulteTrulte

Guest
Leste akkurat at risikoen for SA er 20% MINDRE ved daglig inntak av sjokolade :p Så sa da er det bare å spise sjokolade med god samvittighet :p hehe

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Ja du kan så si :-). Og sjokolade er nok bedre å spise på enn mye annet :-)

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

Haha! Derfor jeg aldri har hatt SA i de tidligere svangerskapene da :p
Men det hørtes nå ikke feil ut ;) jeg er veeeldig glad i sjokolade ;)

Takk!!!! Jeg er nemli skikkelig fysen på sjokolade...og har spist litt hver dag dette svangerskapet...! Det lettet på samvittigheten ;) (skal ikke så mye til da...)

Sjokolade er godt :-). Og garantert mye mye bedre for både baby og tenner siden smågodt sliter vel mer på tenner enn alt annet :-). Jeg sverger til sjokolade visst jeg har lyst på noe :-)

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

70 % mindre om man opplever morgenkvalme.

50 % mindre ved daglig inntak av frukt og grønnsaker.

40 % mindre om barnets far er under 25 år.

20 % mindre ved daglig inntak av sjokolade.

Før jeg ble gravid så var jeg gal etter sjokolade men nå så kan jeg ikke smake på det engang. Smaker helt annet
enn sjokolade. Mannen min er stor overrasket over meg :-) rar gravid TING...heheh :laughing025

70 % mindre om man opplever morgenkvalme.

50 % mindre ved daglig inntak av frukt og grønnsaker.

40 % mindre om barnets far er under 25 år.

20 % mindre ved daglig inntak av sjokolade

Da kan jeg signere to av disse pappen er 22 å jeg spiser endel sjokolade ;)

Herlig!:p liker vanligvis ikke sjokolade, men har spist minst en halv sjokkisplate om dagen så langt!! Så det lover jo bra!!:rolleyes:;)

Hmm aldri opplevd sa. Ikke kvalm! Spiser kanskje litt frukt. Faren er godt over 25. Og lite sjokolade her. Så vet nå ikke helt. Er kanskje unntaket ;)

Alt for å forsvare sjokoladeinntaket, dvs er så kvalm at jeg ikke klarer noe nå, men alt som taler sjokoladens sak taler normaltsett min sak, er ekstremt glad i sjokolade :)

Jeg eeelsker egentlig sjokolade, men nå når kvalmen har kommet for fullt blir jeg kvalm bare av tanken på sjokolade :p

Back
Topp