Sjokolade?

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Spiser dere sjokolade?
Eller er dette fy-fy?
Hva med kjeks, smågodt, potetgull osv.?
Neida, jeg savner ikke godteri! Hi hi! :-)

Jeg er håpløs på godteri nå.... :-S Spiser mer enn på leeeenge...

Jeg elsker egentlig sjokolade, men etter at jeg ble gravid så frister det nada. Har mer lyst på salt potetgull som helgekos :)

Spiser som før egentlig! Spiser sjeldent godteri da, men hender det ryker en pose potetgull eller popcorn i ny og ne!

Jeg er vanligvis ekstremt glad i sjokolade, men etter at jeg testet positivt har jeg ikke smakt en eneste bit. Jeg hungrer etter speltbrød, fisk, frukt og grønt! Håper dette varer... :) Men dersom lysten hadde vært på plass hadde jeg ikke hatt problemer med å få unna en sjokoladeplate eller to :p

Matlyst = null :( Både nr det gjelder mat og snop generelt ..

Har satt fram ei skål med chips nå, slik eg pleier når eg skal kose meg med opptak av Castle, men tipper den står der like urørt når programmet er feridg ..

Frem til nå har jeg spist akkurat som før.
Men nå i dag når jeg er så dårlig som jeg er er sjokolade det siste jeg vil ha :(

Som i tidligere svangerskap har jeg ikke lengre lyst på sjokolade, og når jeg prøver å spise det så smaker det ikke godt. Har ikke så lyst på annet godteri heller når jeg tenker meg om. Men jeg ble veldig skuffet da jeg bodde på hotell i helga og de ikke hadde oppskjært frukt på frokostbordet, for det hadde jeg gledet meg til å spise.

har ikke lyst på noe søtt lengere...(etter tulla har jeg hatt lyst på godt i to år ¨å er jo bra det stoppa) men salt vil jeg ha gjerne lakris, popcorn.. bare salt.. spiste nettopp nesten en hel pose djungelvrål :p og salat frisk salat nam nam

Back
Topp