Sjokolade!

*FrøkenA*

Glad i forumet
Jeg er kjempeglad i sjokolade!!! I allefal helt til jeg ble gravid, nå frister det ikke en gang. I kveld skal samboeren min jobbe og jeg tenkte jeg skulle kose meg med en skikkelig jentefilm (tips mottas med takk forresten :)). Stod foran hyllen med sjokolade i butikken i sted og det var ikke EN sjokolade som fristet.... Jeg endte opp med Hockeypulver og to kjærligheter. Flere som har det sånn? 

Jeg er motsatt.. Aldri spist særlig med godteri, men nå har jeg sååå lyst på! Knasker gulerøtter for harde livet i ukedagene istedet :p jeg ser ofte en Bridget Jones film når jeg skal se jentefilm, enda jeg har sett de mange ganger. Den dama er bare så herlig :D men det er jo mye "kliss" å se på å :) sjøl er jeg litt mer fan av thrillere..

"Bridesmaids"! Hvis ikke du har sett den...Den er hysterisk morsom! (Synes jeg ihvertfall, hehe)

Sjokolade frister overhodet ikke, men frisk frukt derimot er topp!!!!
Mamma så rart på meg i dag når vi var å spiste på Ikea, og i stedet for sjokoladepudding som er min favorittdessert, så kjøpte jeg meg en skål med oppskåret frukt...

Har lyst på men blir skuffa når det kommer i munn, Men potetgull og grønne epler, DET går ned! :P

Takker for filmtips, men her sloknet jeg på sofaen etter jeg hadde lagt snuppa og våknet opp nå :p. Men hockeypulveret skal spises nå :)

sier bare mmmmmmmmmm, GRØNNE EPLER! :D

Jeg satt å sippa til "We bought a zoo" her om dagen.. Kjempe søt film :)

Haha sist jeg var gravid likte jeg ikke sjokalde. Det varte til de siste ukene før fødselen. Den sommeren var vi i tre brylluper, og alle hadde kjempefine og fristende sjokoladekaker. Prøvde å forsyne meg, men de smakte bare ikke godt. Det ble mye fruktkaker den sommeren... Pleier aldri spise de kakene ellers.

Nå kan jeg gjerne spise litt sjokolade. Prøve i grunn å få i meg litt ekstra kalorier, for vekten bare raser nedover. Men det går ikke inn mye av noe så er litt håpløst prosjekt.

Potetgull og feite ting angrer jeg i dagesvis hvis jeg spiser. Tunga blir fettete og smaker ekkelt etterpå. Pluss det kjennes ut som det sitter fast i halsen.

Back
Topp