Sjokolade

Alexanders mamma

Gift med forumet
Hva er det som gjør at barna kan få vondt i magen hvis mor spiser sjokolade?

[:'(]hæææ....den var ny...spist masse sjokolade jeg......[&:][&:][:'(][:o][:o][:@][:@]

Har lest mange plasser at de ikke er bra for barna, at de kan få vondt i magen. Men det kommer ikke frem hva i sjokoladen som gjør at de får vondt i magen.
Lille Alexander har hatt veldig vondt i magen den siste tiden så jeg sluttet å spise sjokolade...nå skriker han ikke lengere.
Jeg tror at det var sjokoladen som var årsaken.
Håper selvfølgelig ikke at de er det som er årsaken for jeg har en stooor melkesjokolade i skapet[:)]

ORIGINAL: JaNuAr07

Har lest mange plasser at de ikke er bra for barna, at de kan få vondt i magen. Men det kommer ikke frem hva i sjokoladen som gjør at de får vondt i magen.
Lille Alexander har hatt veldig vondt i magen den siste tiden så jeg sluttet å spise sjokolade...nå skriker han ikke lengere.
Jeg tror at det var sjokoladen som var årsaken.
Håper selvfølgelig ikke at de er det som er årsaken for jeg har en stooor melkesjokolade i skapet[:)]

he,he....krysser fingrene for deg jeg da.....og for meg selv.....[;)]

ORIGINAL: gunnemor

[:'(]hæææ....den var ny...spist masse sjokolade jeg......[&:][&:][:'(][:o][:o][:@][:@]

veeeeldig masse her og.... [&:]

Effektiv slankekur da [;)] Spist en haug med sjokkis og annet rælemat etter fødselen jeg..fått skikkelig sukkerkick! Ikke bra når man ikke ammer og kan trykke hva det måtte være inn i skallen [&:]

Vet ikke hva det er i sjokoladen som kan lage mageknip.. Men det er helt individuellt, ikke alle barn som reagerer på det! Her går det helt fint[:D]

ORIGINAL: litlå

ORIGINAL: gunnemor

veeeeldig masse her og.... [&:]

mmmmmmmmm, går i MASSE sjokolade her òg[&:][&:]

Back
Topp