Sjokolade og mat

Marie85

Forelsket i forumet
Må ha det, bare må ha det..hele tiden!!! flere som har voldsom apetitt?

Jeg har satt igang med innspurten...må trøkke innpå all snacks nå mens jeg kan! Så fort mini er ute blir det skjerpings!     [:D]

ORIGINAL: Strekkmerket

Jeg har satt igang med innspurten...må trøkke innpå all snacks nå mens jeg kan! Så fort mini er ute blir det skjerpings!     [:D]

he,he - for ett DØDSRÅTT nick du har!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D]

Har stor appetitt, men klarer å få i meg minimalt med mat av gangen. De få gangene jeg spiser mye tilbringer jeg natta på do og kaster opp[:(]

mmmmmmm jepp har økt matmengden ja men sjokolade klarer jeg å holde meg unna. i mellom måltidene går det i agurk, gulerøtter og vannmelon

ORIGINAL: trudes

mmmmmmm jepp har økt matmengden ja men sjokolade klarer jeg å holde meg unna. i mellom måltidene går det i agurk, gulerøtter og vannmelon

Ojojoj! [:)] Så flink du er!!! Skulle ønske jeg fikk til det jeg også... men her er det sjokkis som frister mest. Og mat generelt, hehe. [8D]

Jeg var sånn fram til rundt uke 18-19... Men da ga det seg.

Jeg har fortsatt helt grei apetitt, og har lyst på noe stort sett hele tiden.

Men jeg blir så fort mett om dagen. Tar til meg alt det jeg tror jeg orker, også er magen stapp full etter et par biter..... [8|] 

Her kan jeg vel si at det kommer og går litt, så det er vel ikke så helt ulikt "normalen" uten graviditet her det [:)]
Det eneste jeg BARE MÅ HA er ISKLUMPER!!!! Knasker isklumper dagen lang, så mannen får frysninger, og mon om ikke stakkarst lille fotballspilleren i magen må slå ol-floka og "hakke gummer" stakkars [:D]

ORIGINAL: Stredet

Her kan jeg vel si at det kommer og går litt, så det er vel ikke så helt ulikt "normalen" uten graviditet her det [:)]
Det eneste jeg BARE MÅ HA er ISKLUMPER!!!! Knasker isklumper dagen lang, så mannen får frysninger, og mon om ikke stakkarst lille fotballspilleren i magen må slå ol-floka og "hakke gummer" stakkars [:D]

Hakke GUMMER

ORIGINAL: Vian36

Har stor appetitt, men klarer å få i meg minimalt med mat av gangen. De få gangene jeg spiser mye tilbringer jeg natta på do og kaster opp[:(]

Æsj, så slitsomt da Vian36! [:(] [:'(] Det må være sååå pyton! [&o] 

[:)][;)] Vel, trøster meg med at jeg knasket noe vilt med isklumper med William også, og han kom heldigvis til verden uten frostskader [:D]

Back
Topp