sjokolade og dårlig samvittighet

Caymaz

Forelsket i forumet
Jeg tenkte jeg skulle dele med dere at nå sitter jeg her på sofaen og trykker i meg en hel plate med walters mandler.

Mannen kjøpte med til meg, og mente det veldig godt.
Men når jeg først setter igang så klarer jeg ikke nøye meg med er par ruter. jeg trykker hele plata :P på rekordtid....og jeg føler meg ikke helt på topp nå. sitter her med super dårlig samvittighet. jeg som skulle spise fornuftig. dårlig start

greit å klage en plass hvor man kan få litt medlidenhet fra noen i samme situasjon :P hehe

Flere som har det slik??

Hahaha, jeg kjenner meg supergodt igjen! I skrivende stund er jeg veeeldig kvalm etter ikke mindre en 4 (!!!!) cupcakes! Gi meg styrke! Jeg spiser skikkelig sunt til alle måltider, masse grønnsaker, fisk, fullkorn og bær, også kommer kvelden, også blir jeg så skikkelig skikkelig fysen.
Men lille nurk i magen liker ikke så godt at mammaen spiser søtsaker tydeligvis, så jeg blir alltid veeeldig kvalm og uvel etter at jeg spiser sånnt, men jeg lærer jo ikke! Jaja, snart kommer vel kvalmen for fullt, da er det ikke noe problem å unngå å spise snop lenger:P

Hehehe..

Ingen grunn til dårlig samvittighet..;)

Må huske at så længe mor har det fint har baby det fint...:) -prøv å tenk slik:)

Jeppsda... Jeg lovet meg selv at når jeg ble gravid skulle jeg kutte alt ag snop og snacks utenom lørdager. Da jeg sprakk lovet jeg meg selv at så snart jeg fikk vite hcg resultater og at de utviklet seg fint så skulle jeg kutte alt uten om lørdagsgodt.

Likevel spiste jeg noe godt hver dag i helga og også nå i uka.
Unnskyldningen nå er å vente til jeg har SETT lille spira på ul 29 nov og at alt er bra...

Gaaad.... :-( gi meg styrke!!

hehehe...dette hjalp utrolig mye :) selv om mannen sitter ved siden av, så føler jeg meg så alene noen ganger her jeg sitter og trykker søtsaker. det er godt det er mange av oss :)

kos deg du...:)

men for å ha litt bedre samvittighet så prøv å kjøp sjokolafe med over 70% kakao, siden det er litt sunnere...:)

Kjenner meg veldig godt igjen. Jeeg spiser og jeg spiser og det er ikke sundt det jeg spiser. Men så holder jeg jo på å slutte å røyke da, så noe må jeg jo finne på....blæ!

ja da er det ikke så rart du trykker. Jeg sluttet for ca 2 år siden, og kjenner meg godt igjen :) hehe.

jeg synes heldigvis ikke sjokolade smaker det samme nå så det er jo veldig greit. men er mye annet som er godt. spiser egentlig det jeg har lyst på jeg ;)

Kjenner meg igjen.. Var slik hele forrige svangerskap, enda gikk jeg bare opp 11 kg! Hehe.. Nå derimot er jeg stikk motsatt.. Spiser lite, men ofte.. Mest lyst på gulrøtter og epler!! :p

spiser også sjokolade :) After eight  men prøver å styre litt unna lettbrus,siden det har vært så mye diskusjoner rundt det. Så da tar jeg meg heller ett glass med ordentlig brus en gang inni mellom med god samvittighet

ja det er jeg enig i. Og siden julebrusen har kommet, så er det egentlig ikke noe spørsmål om lightbrus heller :) hehe

Iskald jule brus på glass flaske er tingen:)

Skjønner deg godt. Jeg har også et vanvittig søtbehov for tiden, kan fint spise en boks Ben & Jerry's cockie dough is. Nødt til å skjerpe meg, skal begynne på mandag....

2gull 09/12 skrev:
Skjønner deg godt. Jeg har også et vanvittig søtbehov for tiden, kan fint spise en boks Ben & Jerry's cockie dough is. Nødt til å skjerpe meg, skal begynne på mandag....

den der skjønner jeg godt...:)
Har du prøvd isen som hete phish food...? den og er himelsk god...:)

Elsker ben & jerry coockie dough :) NAM NAM.....ser jaggu ut som vi må prøve en sånn fiskemat også nå :) hehe

kjenner meg veldig igjen :p var klar for å trene skikkelig og spise sundt dette svangerskapet.... Så kom kvalmen da ble jo d snudd på hode .. Sofasliting er det eneste som hjelper; når jeg først klarer å spise, spiser jeg mye og noe med sukker må jeg ha,'det hjelper mot kvalmen.... Sååå dette blir et spennende svangerskap...:P

Ja jeg kjenner meg og igjen.. Jeg sa til meg selv at dette svangerskapet skal jeg prøve å være flink jente, da jordmor maste sånn om kostholdet mitt sist gang. Selv om ikke jeg gikk opp så mye i kilo, mente hun at babyen kom til å bli "stor".

Har de siste ukene klart å holde meg til helgen, men da er det jo ofte både fre, lør og søn, hehe... bedre enn med snop hver dag.

Kjenner meg godt igjenn her ja, fint å lese at andre har problemer med det samme :) jeg prøver å være flink og spise frukt, men vil alltid ha noe godt å spise..men når jeg først har spist, da kommer den dårlige samvittigheten.

Trenger ikke å ha dårlig samvittighet! Spis det du har lyst på! :)

Back
Topp