Sjokolade er satans verk!!

Belkin

Elsker forumet
For noen uker siden hadde vi en helg hvor Oda bare gråt og hadde veldig vondt i magen - vi mistenkte at sjokoladen jeg hadde spist den helga var synderen, så jeg har holdt meg unna...helt til i dag. Uten å tenke meg om spiste jeg en bolle med sjokolade på, og i kveld var helvet løs igjen [:'(] Måtte tine melk fra fryseren for at hun skulle få mat i kveld, turde ikke amme henne med sjokolademelk [;)] Nå sover hun endelig og mor har lært en tøff lekse - har lovet på tro og ære, både til Oda og mannen at jeg ALDRI skal røre sjokolade så lenge jeg ammer!!
*blei litt langt dette, men måtte bare del det*

Har gjort akkurat samme erfaring selv![;)] Hadde spist sjokoladekake, og da var helvete løs hele helga.[8D] Vi får ta igjen for det tapte når vi er ferdig å amme, da kan vi spise sjokolade med god samvittighet![:D] hehehe...

Hehe [:D] det får vi gjøre. Og det er vel ikke til å stikke under en stol at det er lurt å la vær av andre grunner også - hvertfall for meg [;)]

Kunne nesten ønske mini reagerte på sjokolade, så hadde jeg hatt en grunn til å ikke spise det[8D]

jeg har spist sjokolade hele tiden og hun har ikke reagert på det, men så spise jeg nå sjokolade fondant med mørk sjokolade på toppen, det tror jeg gjorde utslag og hun var helt krakilsk i går, helt gærn...

Merethe

Han min tåler heller ikke sjokolade. Spiser jeg en liten twist så er resten av dagen ødelagt [8|]

Back
Topp