Sjokolade avhenging, hjelp?

mami31

Andre møte med forumet
Jeg klarer ikke en dag uten sjokolade! Har noen forslag til hva jeg kan erstatte det med i ukedagene? xsmile9

Noe som er søtt, men som ikke er så godt at du får lyst på så mye mer. For meg er det mørk sjokolade. Jeg hadde 100g i minst en uke ^^

Kutt opp et delikat fruktfat å sett på bordet :) Det frister mye mer når det er oppkutta, og så er det jo så utrolig godt :D

Søthunger går ikke bort før man kutter det ut! Man blir avhengig av sukker dessverre. Etter å ha kuttet det ut går nok ikke hungeren bort før det har gått ca 2 uker. Anbefaler et balansert kosthold med 5 måltider :)

Tyggis hjelper meg. Men jo mer søtt man spiser, jo mer vil man ha. Sukkeravhengighet sier å være verre en å være avhengig av heroin

Viljestyrke?!

Det er det eneste som har fungert for meg, men jeg havner jo alltid "utpå" igjen, så hvor effektivt det egentlig er kan jo kanskje diskuteres :P

Kun kjøpe mørk mørk sjokolade, funket en stund her. Spiste mye mindre hvertfall .p

Gå over til mørk sjokolade! Jeg gjorde det, nå har jeg sakte, men sikkert trappet ned det også, tar kun en bit eller to et par ganger i uka ;)

Forever living sin Lean funker her. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har gått 4 uker på 1000 kalorier i forbindelse med slankeoperasjon, nå etter operasjon og forsåvidt under de ukene hadde jeg ikke lengre lyst på noe søtt. Har smakt men det smaker ikke så godt lengre. Kanskje litt drastisk ;)

Prøv Lean fra forever living -det demper søtsuget! ;)

Jeg har gått 4 uker på 1000 kalorier i forbindelse med slankeoperasjon, nå etter operasjon og forsåvidt under de ukene hadde jeg ikke lengre lyst på noe søtt. Har smakt men det smaker ikke så godt lengre. Kanskje litt drastisk ;)
Kanskje litt ja:p

Jeg kutter opp noe mørk sjokolade gjerne 70% , blander det mager vanilje kesam og bær :D
Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Proteinbar hjelper veldig for meg. Spesielt nutriletts brownie. Mye protein, lite kalorier, smaker ganske bra ;)

Back
Topp