SJOKOKLEM <3 og andre usunne ting

Rips

Forelsket i forumet
Jeg er av de som ALLTID må prøve ut ALT nytt som kommer.. Og sjokoklem var helt fantastisk!! NAMNAM. <3 Fare for at denne kan bli en favoritt fremover..
Flere enn meg som er fryktelig usunne for tia?
Er utrolig synd at det eneste som frister er søtsaker og drittmat :( Men det er vel kanskje sånn med denne kvalmen.. Nå skal jeg koose meg med nystekt rundstykke med priim! :)) Spise hele dagen lang, gjerne hver halvtime, er det eneste som holder kvalmen litt på avstand.. Var ikke sånn for ett par uker siden.. Da kom hver minste slurk av vann rett ut igjen. Så håper jeg er litt på bedringens vei nå..:)

Her går det mye i salt chips,blir så saltsyk om kveldene.......

Her går det mye i salt chips,blir så saltsyk om kveldene.......

Sjokoklem kan ikke vi ha i hus. Er sååååå godt! Men er fryktelig dyrt. Har mista lysten på sjokolade, så det er jo godt, mn er aaaaaltfor glad i brødmat og middag!

Samme her! Kvalm og bare lyst på usunne ting:p gleder meg til formen tar seg opp og jeg får lyst på mer sunn mat! Og orker å trene igjen!!

Brødmat og middag ja.. Igår spiste jeg en hel pakke med bacon på 2 stk brødskriver, spagetti og kjøttdeig, taco OG hamburger.. Det er nok på en dag syns jeg.. Og masse potetgull og sjokolade imellom dette.. Har aldri spist så mye før jeg :D ikke rart man føler seg oppblåst på kveldene!! haha :D

Hadde så lyst til å prøve den nye melkesjokoladen fra bergene med polly nøtter, meeen, en bit var nok! Har mista lysten på alt av godis. Drømte i går lørdagskvelden om en iskald Cevita appelsin :D

Ikke så mye usunt, men middag og vanlig mat derimot - spiser mer en sambo (og det er mye), han er forskrekka stakkaren, jeg levde jo på 1-2 måltid pr dag før og nå MÅ jeg ha ordentlig mat hver 4.time om ikke dør jeg ;)

Back
Topp