sjoko abstinenser!!!!!

paprika

Gift med forumet
Julibarna2014
jeg har ikke sjokolade i hus!!!! sitter å knasker på en gulrot nå...DET ER IKKE DET SAMME! [:o]

men greier jeg denne dagen uten sjokolade så greier jeg kanskje morgendagen uten også...og da er jeg på rett vei [:D] nesten værre å holde seg unna godis enn røyk [8|][8D]

Helt enig!! Forferdelig altså.. Her om dagen gikk jeg gjennom skapene, men det var altså ingenting å finne, det endte med at jeg spiste resten av en sjokolade jeg ikke liker!! Måtte bare ha noe liksom..[:o] Skylder på ammingen[8D]

*knis* ;D
eg hadde kick før eg blei med i sunn-klubben!;) då laga eg den sterkaste oboyen EVER:P svart som kaffe;P

no har eg hamstra inn eple som eg håper eg får kick på istede :) er jo sukker i eple og, å kanskje det stiller suget mitt?:P

ORIGINAL: sorciere_

*knis* ;D
eg hadde kick før eg blei med i sunn-klubben!;) då laga eg den sterkaste oboyen EVER:P svart som kaffe;P

no har eg hamstra inn eple som eg håper eg får kick på istede :) er jo sukker i eple og, å kanskje det stiller suget mitt?:P

Ja, oboyen duger den i nøden!![8D] Det verste er at jeg blir jo ikke engang kvalm lenger, så det er bare til å forspise seg.. Hver kveld[:o]

Åhh.. Jente da.. :P

Nu fikk æ lyst på sjokolade. Og har ikke det i hus. Har faktisk ingen søtsaka her. Bortsett fra Cola.
Men e langt i fra det samme. Æ vil ha SJOKOLADE!!

jeg har blitt veldig hekta på sjokolade etter fødselen, vanligvis spiser jeg veldig sjelden sjokolade. Men for tiden er jeg nesten avhengig og må ha kvikklunsj i huset[:o]

ORIGINAL: addi

jeg har blitt veldig hekta på sjokolade etter fødselen, vanligvis spiser jeg veldig sjelden sjokolade. Men for tiden er jeg nesten avhengig og må ha kvikklunsj i huset[:o]

Æ e faktisk blidd sunnere etter fødselen. Men ikke med vilje da. Æ trene mer, spis oftere og sunnere, og mindre søtsaka.
Det e herlig. :)
Men selvfølgelig så va det nån her som skreiv om sjokolade her. Den ene tråden her, og den andre om sjokoladekake, samtidig. :P Æ skal kjøpe meg sjokolade i mårra. :) *glede meg*

ORIGINAL: addi

det er en bivirkning av fødsel...det er herved dokumentert [:D] jeg har lenge prøvd å erstatte sjokoladen med grønne epler, men det er kun sjokolade som stiller behovet..

vel, klokka er nå halv tolv og jeg har ikke kjøpt og spist sjokolade enda [:D] snuppa mi har en liten eventyr sjokolade i kjøleskapet, men den er off-limit [:D]

Jeg ble skikkelig sjokolademons etter at jeg ble gravid! Går glatt ned 200g sjokolade på en gang.. Kan sikkert spise mer, men etter 200g tar jeg meg i nakken ;) Helt sykt, jeg likte nesten ikke sjokolade før en gang :p

Men et tips som fungerer GODT på meg (for jeg kan la ting ligge når jeg har godis i skapet, kan ikke du det så er ikke dette tipset for deg:P), jeg har ALLTID sjokolade i skapet og brus. Straks det blir tomt så får jeg SKIKKELIGE abstinenser!![:'(] Men det er ikke sånn at jeg må spise eller drikke det bare for at jeg har det i skapet.. Jeg kan godt la det ligge :P Prøver å bare ta en liten bit nå og da :P

Back
Topp