Sjokkskadd!!

T.R.O

Andre møte med forumet

Må vell fortelle det til dere.

På søndagskveld etter å ha lagt ungn gikk jeg på do og alt var fint helt til jeg skulle reise meg. Ser da at jeg fossblør og tenker det var det svangerskapet.

Men det sluttet å blø etter et lite minutt så jeg gikk i dusjen. Når jeg var ferdig ringte jeg føden (hopper bestandig over legevakten for kommer ingen vei med de). Kunne komme samme kveld sa de, men jeg hadde ikke kommet meg hjem igjen pga reising med ferge og var alene hjemme meg sønnen min, sa jeg kom dagen etter.

Mandag morgen dukker jeg opp på føden uten å ha blødd noe mer og treffer den herlige jordmoren jeg gikk til sist. Hun ble med meg inn til legen. Han finner ikke blodrester så tar en UL. 

Og der ser vi et lite hjerte som banker som bare det emoticon

Ikke nok med det, han så enda et hjerte!!!emoticon

Jeg skal bli TVILLINGMAMMA!! 

Æææææ.. Helt i sjokk enda, sambo nektet å tro på meg. Og kan ikke klandre ham for jeg trodde ikke legen jeg heller. Ny UL om 3 uker. Legen mente blødningn kunne være en truende abort så må være helt i ro frem til neste UL og ikke løfte noe.

Kryss fingrene for at de holder seg i magen BEGGE 2emoticon

åååååå så utrolig gøy.

Gratulerer dobbelt sååååå mye

Oi, det var litt av en overraskelse for dere! :)
Gratulerer såååå mye med at du skal bli tvillingmamma, og jeg krysser fingrene for at begge to holder seg inni magehuset :)

åååh, dobbel lykke :D

Krysser fingre for dere, åsså får du være flink jente frem til neste ul :D

Såååå gøy:))) GRATULERER MED TO:D De holder seg fast:))) Jeg har stor tro på deg og de små spirene:)))) Da ble det ikke bare en til men TO , DOBBELGLEDE<3>

Jeg har jo bestandig sagt at jeg ville ha 4 barn før jeg var 30 år, blir jo fort ferdig nå da :) til neste år har jeg 3barn under 3år og selv blir jeg 25 i februar :)

åååh så kjekt! Bra at det var en sånn positiv nyhet istedenfor :D
Håper alt går bra med dere alle tre:)

Å herregud! Skjønner at du ble litt sjokka da ja :P
Men så deilig at hjertene banker der inne <3 Nå må du bare følge doctors ordre, og holde deg i ro... Bare ruuuge frem til neste UL!

hurra for to spirer :))
må du bar ta livet mer ro nå, og nyte å slappe av ;)

Gratulerer :)

Så gøy! Jeg vet faktisk om noen som har prestert å få to sett med tvillingpar, med 1 og et halvt år i mellom de... Så de hadde et øyeblikk 4 bleiebarn, tror jeg. Hektisk! Men for en glede :) Gratulerer så masse med to små! :D

Back
Topp