Sjokkert..

Karma27

Forumet er livet
Hei!
Jeg har to barn fra tidligere ekteskap, j7 og g5.
Xen og jeg ble skilt for 2,5 år siden, og i november møtte jeg en som jeg har holdt på med siden.
Vi har reist på mange turer sammen, blant annet 2 ukers ferie i sommer. Ellers bor vi neste praktisk talt hos hverandre. Vi har det kjempefint, men så er det én ting da..
Han presiserer stadig at vi ikke er kjærester, men venner med gode fordeler..
Han sier han ikke er klar for å være "stefar", og at han ønsker å stifte familie. Dette er argumentene for at vi ikke kan være sammen. Jeg respekterer det, men i hverdagen så tar han en naturlig farsrolle for barna.. de forguder han, og han lyver om han sier det ikke er gjensidig.
I desember måtte jeg fjerne spiralen, fordi den gjorde meg syk. Begynte på p-piller (han vet om alt dette), og jeg måtte bytte merke i sommer. Jeg mistenker at det er rundt da det er skjedd noe kluss..
I dag fikk jeg bare en hunch, etter noen uker med SYYYKT ømme pupper, og tok meg en test. Litt sånn lattermildt, siden puppene ikke er ømme lengre.. og gjett hva, der var det jammen to røde streker.. nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre? Jeg har ikke lyst til å ta abort, men jeg klarer ikke tre barn alene heller
Xen min ble ofte sint på meg, så nå er jeg livredd for at han her skal bli sint på meg.. Xen ble sint da jeg sa jeg var gravid med g5 liksom..
Jeg tørr ikke si noe.. ifølge terminkalkulator er jeg ca 5 uker på vei, om forrige mens egentlig var mens da.. har småblødd siden, så derfor jeg blir usikker..

Jenter.. hva skal jeg gjøre?
 
Hmm, det første jeg tenker på er at du nevner at eksen din kommer til å bli sint på deg. Vel, ditt liv så om du er gravid har han ingenting med det å gjøre :) ❤️ Ingen grunn til at han skal ha en mening om det slik jeg ser det. Videre så ville jeg nok fortalt bf ståa. Han fortjener å vite ❤️ Likefullt er det ditt valg om veien videre med dette barnet. Et valg som må passe for deg og ditt liv ❤️ Sender deg mange gode klemmer ❤️
 
Første jeg tenker et at x-en ikke har noe med dette å gjøre.
Er det ikke hans barn, kan han bare holde kjeft.

Jeg synes du fortjener bedre enn en kar som, som du skriver: presiserer stadig at vi ikke er kjærester, men venner med gode fordeler.
For meg høres dette ut som en som bare venter på noe bedre, og ønsker å kunne si at han sa fra til deg fra starten av at det ikke var noe mer.
Jeg håper selvfølgelig jeg tar feil, men det høres ut som han ikke kommer til å bli :shy:
 
Back
Topp