Sjokkert!

Angelstorm

Blir kjent med forumet
Var på badeland idag, og det var kjempekos! Barna koste seg kjempemasse og det ble alt i alt en veldig bra dag! Men en episode sitter jeg sjokkert og ser tilbake på! Vi var ute i en slags elv med baderinger der en strøm fører deg rundt, dette var jo veldig gøy helt til strømmen førte meg bort til der vannet fosset ut, strømmen var så sterk at jeg mistet taket på baderingen og ble dratt under vann. Jeg kavet skikkelig for å komme meg opp å dro inn masse vann. Panikken tok men fullstendig da strømmen presset meg nedover. Kom meg jo opp igjen etter hvert, men hadde nesten ikke krefter å svømme iland med. Jeg priser meg LYKKELIG for at det ikke var ett av barna!! Men jeg lurer jo på, hvor var badevakten som satt rett overfor meg å så på dette som skjedde?? Tror jeg ble en smule mer hønemor idag!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Oj! Da hadde jeg klaga til dem! Det er noe som badevakten bør legge merke til!

Oh my... eg har vannskrekk, så eg hadde vel gått hen og kjefta på badevakten... Sååå bra i uhellet at det ikkje va eit barn, eg hadde fått panikk trur eg!!

ojj!!!! hjelpes!!! jeg håper du har sagt ifra, så de kan få gjort noen sikkerhetstilltak!!

Di burde jo gjøre noe med det, tenk om det var et barn :O og di er vanskeligere å se enn en voksen!

Benjamin 18.11.08 & mini termin 8 januar <3

Det kan jeg huske skjedde med meg en gang jeg var liten (sikkert ti år siden, da var jeg rundt ti år gammel.) Men jeg har alltid vært "badevant" så fikk ikke traumer etter det heldigvis. Kan huske jeg var redd, men sa aldri fra til noen voksne. Men det burde jeg jo gjort, er jo sjans for at mindre svømmedyktige (barn) også blir dratt med under.. Skummelt..

Jeg tok det opp med en annen badevakt, som skulle ta det videre. Så håper endelig han gjorde det! Ufyselig opplevelse..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp