Sjokkert

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
.. Jeg er sjokkert...

Jeg har ikke vært på nett i helgen, og har ikke ofret BV en tanke, jeg har vært sønderknust og tankene mine er forsatt i Oslo, på Utøya og hjemme hos alle de stakkars familiene ...

Jeg er sjokkert over at jeg ved først øyekast (mrk første øyekast) ikke så noen emner eller tråder som omhandler helgens hendesler.. Jeg var 100% sikker på at jeg kunne komme inn hit på en dag som denne å få trøst, føle samhold og få kunne lufte min frustrasjon og sorg..

Det eneste jeg kan se er tråder som omhandler hvorfor tv programmene ikke er de samme faste, spørsmål om hvordan man skal flørte på best mulig måte, og hvor man får tak i billigst mulig stoffservietter...

Ikke misforstå, vi MÅ leve videre, og livet SKAL omhandle mer enn denne grusomme massakren, men for min del er ikke sørgetiden over enda, og min energi, tanker og krefter er forsatt der..... Akurat nå er det viktigere ting i livet enn flørt og stoffservietter...

Vel, det er som du sier du har ikke vært her i helgen... Mange her er kanskje litt "mette" av tv og andre medier, og det kan være godt å snakke om litt andre ting også når TV og facebook ikke inneholder annet enn massakeren. Det er nok ikke stygt ment, men bare en form for lukkingsmekanisme fordi hjernen klarer ikke ta inn mer nå. Slik føler jeg det selv også.

I tre dager nå har det ikke vært annet enn snakk om tragedien her inne. Hvis du blar deg et par sider bakover så vil du finne masse lesestoff..

Jeg personlig synes det er deilig at vi kan snakke om litt hverdagslige ting igjen..

Dere har nok rett i det... For min del var det goodt å få ut litt frustrasjon, jeg føler meg ikke ferdig enda... :-( Desverre..

syns ikkje det har vært lite snakk om det, men me må kunne snakke om andre ting og i tillegg til dette.. her snakkes det mye om dette hjemme og det står mye på på tv så syns det er deilig å kunne skrive og snakke om andre ting..

self er det fortsatt sørgeperiode og ingen kommer noen gang til å glemme.

Det er klart at de som skriver om andre ting enn massakren IKKE har allerede glemt.. Og man skal selvfølgelig snakke om andre ting..

Jeg ville ikke være støtende, bare et utrykk for MIN frustrasjon og min sorg..

Back
Topp