Sjokkert over HS!

ORIGINAL: *Kolibri*

ORIGINAL: FrøkenH

ORIGINAL: *Kolibri*

Oi, jøss hun var ekstremt uheldig med denne setningen "Men dere trenger ikke la henne ligge og skrike alene så lenge, gå inn etter 20-30 minutter dersom hun ikke har roet seg i løpet av den tiden".
Du kan jo spørre henne igjen om hva hun egentlig mente med det? og hva hun tror barnet opplever i en slik situasjon?

Ser at jeg har blitt nevnt i denne tråden, og at Sicily nok en gang advarer mot SoveKarin. Jeg kjenner jeg er litt lei av å kommentere dette og i kveld kjenner jeg at det er utrolig hvordan enkelte blir mer lærde enn fagpersoner etter noen år på bv hehehe[:D] Kanskje man bør få et bv-diplom eller liknende?
Syns jeg ser meg selv i jobbsammenheng argumentere med at" jo du skjønner på nettet har jeg chattet med flere som sier sånn og slik og derfor er det sånn!lege, hs eller pedagogen har helt feil"[8D]

Jeg gir ofte søvnråd på pm, for da kan bli mer trygg på å være personlig og man slipper å skrive lange beskrivelser åpent på nettet.. så hvis noen ønsker råd fra meg er det bare å ta kontakt enten i en tråd eller på pm. Men jeg vil aldri anbefale en såkalt skrikekur[;)] Rådene mine kommer fra egne erfaringer, utdanning og samtaler med SoveKarin..de kommer ikke av ting jeg har lest på Generelt!

Ja, jeg burde vært litt tøffere og spurt henne hva hun egentlig mente, men ble bare satt ut og visste ikke helt hva jeg skulle si.

Er så kjekt og ha deg her syns jeg siden du har så mange erfaringer når det kommer til søvn som du deler med oss!:)

Er koselig at du syns det FrøkenH, er kos å ha deg her og[;)]
Man blir jo helt satt ut når fagfolk sier slike ting..husker hs fortalte meg etter 9 mnd med minimalt søvn at"joda, når foreldrene vil at ungen skal sove, så sover ungen"..og jeg satt igjen og lurte på om jeg kanskje ikke var trøtt nok[8D][:D]

nååh, takk;) Er veldig koselig og ha deg her av mange andre grunner enn at du kan mye om søvn også altså;)

Herre, de sier mye rart!! Da tror jeg at jeg hadde lurt på om hun hadde hatt barn selv, for såå enkelt er det nok desverre ikke:P
Sist gang (før denne gangen altså) jeg tok opp dette med søvnen fikk jeg bare beskjed om at det var viktig at både jeg og Angelica fikk nok søvn. Eeeh, var kanskje derfor jeg spurte om råd og hjelp:P
 Men når hun bare har råd om skrikekurer kan det jo være det samme uansett, for det klarer ikke mammahjertet mitt;)

Ville berre seie at det går betre og betre med legginga. Imrg skal eg prøve å la ho sove i sin eigen seng HEILE natta. Skal ta sengen hennes bort til meg slik det vert lettere å roa. Begynner å verta trangt om plassen i senga, eh..
Håper det går betre med dere, FrøkenH !!

ORIGINAL: amc81

Ville berre seie at det går betre og betre med legginga. Imrg skal eg prøve å la ho sove i sin eigen seng HEILE natta. Skal ta sengen hennes bort til meg slik det vert lettere å roa. Begynner å verta trangt om plassen i senga, eh..

Så bra det går bedre!:)

Tenkte ta et oppgjør her også og få henne til og ligge i egen seng. Gruer meg bare for vet det blir en natt med mye skriking og lite søvn;)

ORIGINAL: FrøkenH

ORIGINAL: amc81

Så bra det går bedre!:)

Tenkte ta et oppgjør her også og få henne til og ligge i egen seng. Gruer meg bare for vet det blir en natt med mye skriking og lite søvn;)

Uff, eg veit! Men det vert betre etterkvart =)

Back
Topp