sjokkert over altinn!!!!!!!!!!!

chinchillaen

Forelsket i forumet
skulle logge inn på altinn nå og kom inn på en vilt fremmed mann si side uten engang å måtte skrive inn passord... Hadde tilgang til alt fra årsoppgave, selvangivelse kontoinformasjon.. Heldigvis for han var det jeg som kom inn på sida hans sida jeg ikke så på noe og logga fort ut. Men slik skal det IKKE være!!!

Noen flere som har opplevd det?

Håper bare ingen kommer inn på min side... særlig noen som ikke bør komme inn!!! Prøver å ringe og klage nå.. Men laaang kø i tlf gitt

Opplevde det samme. To ganger! ser ut som det kan være samme person. Samme fornavnet som bildet på dagbladet viser.

oi, den er kjip! 

Nei vettu hva! Det syns jeg er drøyt! Hvem skal stå til ansvar hvis noen bruker andres personinformasjon?? Man kan jo få gjort stoor skade med slik info!

Ja, helt håpløst!!! Sprøtt at det går ann! Skjønner ikke at altinn for 3 året på rad ikke klarer å ta unna presset de vet kommer!!Syns synd i den mannen der ja!

helle altinn har blitt slaktet av spesialister og økonomer og det som er
Kan ikke skjønne hvorfor de ikke valgte samme opplegge som de har i Sverige.Det er vist mye sikrere og bedre lsøning og en bruker bank id som en brukker i nettbanken

Ja, mannen opplevde det samme, han ringte 1000kroners tipset, og da hadde de fått mange henvedelser allerede...  Helt helt sykt...

Skikkelig proft! emoticon

Altinn er nå stengt for å finne ut av hva feilen er. Hørte det på radioen. Det er en mann og ona hans som har ligget så og si åpent i kveld til de stengte. Skikkelig ekkelt for vedkommende, og de BØR få en heftig kompensasjon for dette!!

Back
Topp