Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra for ossEn terminvenn
9. mai for meg også. Gratulerer!
Jeg derimot er overbevist om at dette holder til mai Vi burde jo strengt tatt ikke engang visst at vi er gravide enda.....Hurra for oss
Jeg er fortsatt veldig forsiktig optimistisk siden det er så ferskt enda da
Altså, er jo 13 dpo, men ja...det er svært tidlig. Det sitter vel igjen etter forrige graviditet som endte i MA, det blir tungt om noe skulle skje igjen. Så om noen uker er jeg nok helt i himmelenJeg derimot er overbevist om at dette holder til mai Vi burde jo strengt tatt ikke engang visst at vi er gravide enda.....
3+3 er 10 dpoAltså, er jo 13 dpo, men ja...det er svært tidlig. Det sitter vel igjen etter forrige graviditet som endte i MA, det blir tungt om noe skulle skje igjen. Så om noen uker er jeg nok helt i himmelen
Appen min sier så. Jeg hadde første dag siste mens 1 august, ferdig 2 august. EL 11 august....er jeg helt på bærtur?3+3 er 10 dpo
Tusen takkGratulerer
Noen får alltids tidlig positiv, men de fleste tester vel positivt bare en dag eller to før ikm eller etter for den saks skyldDet er vel ikke så vanlig å vite at man er gravid mange dager før mensen uteblir.
Hvis du vet du hadde eggløsning 11. august, så har ikke første dag i siste mens noe å si lenger Det er jo eggløsningen som bestemmer, og svangerskapslengden begynner fra 14 dager før Å regne fra første dag i siste mens er fram til man vet bedre. Gjennomsnittet har 28-dagerssyklus med eggløsning 14 dager etter første dag i siste mens. Så om eggløsningen var 11, ville du i går vært 13 dpo og 3+6, med termin 6. mai Korte sykluser på deg? Prøv å legg inn eggløsningsdatoen i terminkalkulatoren til babyverden. Det er mer riktig enn første dag i siste mens.Appen min sier så. Jeg hadde første dag siste mens 1 august, ferdig 2 august. EL 11 august....er jeg helt på bærtur?
Uansett når mensen kom? Jeg får ikke forandret til å gå etter EL, man kan bare velge befruktning og det vet jeg jo ikke helt sikkert. Ja har hatt en del korte sykluser, kort mens 2-3 dager og EL har kommet en del dager for tidlig siste månedene.Hvis du vet du hadde eggløsning 11. august, så har ikke første dag i siste mens noe å si lenger Det er jo eggløsningen som bestemmer, og svangerskapslengden begynner fra 14 dager før Å regne fra første dag i siste mens er fram til man vet bedre. Gjennomsnittet har 28-dagerssyklus med eggløsning 14 dager etter første dag i siste mens. Så om eggløsningen var 11, ville du i går vært 13 dpo og 3+6, med termin 6. mai Korte sykluser på deg? Prøv å legg inn eggløsningsdatoen i terminkalkulatoren til babyverden. Det er mer riktig enn første dag i siste mens.
Tusen takkGratulerer
Befruktning og eggløsning er samtidig I alle fall så godt som. Befruktning skjer senest et døgn etter, som regel innen 12 timer fra eggløsning.Uansett når mensen kom? Jeg får ikke forandret til å gå etter EL, man kan bare velge befruktning og det vet jeg jo ikke helt sikkert. Ja har hatt en del korte sykluser, kort mens 2-3 dager og EL har kommet en del dager for tidlig siste månedene.
Vil du være enig i at jeg da er 4+0 i dag da? Jeg blir så forvirretBefruktning og eggløsning er samtidig I alle fall så godt som. Befruktning skjer senest et døgn etter, som regel innen 12 timer fra eggløsning.
JaVil du være enig i at jeg da er 4+0 i dag da? Jeg blir så forvirret