sjokkert og redd...

Bebibooms

Gift med forumet
var på 3d ul i dag... og det ble ikke noe stor opplevelse... Anton lå med armene foran fjeset... så vi får ny gratis ul viss vi vil... men vet ikke jeg... fikk sett fjeset hans en gang... ellers, så så vi at alt var vel sånn sett...
men... han er over gjennomsnittet... min største frykt var at han skulle vere stor... og han er estimert til å vere rundt 3800... jeg har fullstendig angst nå... gutten min var kun 2860... og jeg revnet m han...(ikke mye men) livredd for at d skal bli verre denne gangen... og vondere og... huff.. alt... jeg er så jææævlig redd for fødselen, og når han i tillegg ikke er noe liten baby... nei.... huff.... føler meg tom nå...

lei meg... dagen ble ikke som forventet på en måte.... [:(]

mener ikke å vere utakknemmelig gravid lissom... er bare så redd... huff... lei meg....[:(]

Jeg kjenner mange som har vært gravide og de har blitt fortalt av lege/jordmor at de vil få unger over 4, men når de fikk ungen var de rundt tre[:D] Ikke ta det så tungt. Hvis første mann var under tre så skal det mye til for at Anton kommer på rundt fire[:D][:D]

Kose deg resten av tiden og nyt det å være gravid[:D]

Må ikkje tenka for mye på det!![;)] Skjønner godt du er engstelig. Jeg var veeeldig engstelig når jeg fikk Anna, som de beregna til å bli stor, så var hun bare 3,3kg[;)] Mari var 3,6kg og hun skle nesten ut av seg selv, mye lettere enn med Anna![;)] Du har jo allerede "passasje" der nede nå, så han kmmer til å skli kjempelett ut uansett!![:D]

Emmeli ble estimert til å være 3800, men hun var bare 2890[;)] 2 uker før tiden vel og merke, men aldri om hun hadde lagt på seg ett kilo på to uker[;)]

Dette går bra, ingen grunn til å være lei seg[;)]

vekt har ikke så mye og si. Han her var 4065, gikk så fint så. Revnet veldig lite, mindre nå enn sist og ho var 3490. [;)] Plogen har vært der allerede vettu!!![:)]

Nei som jeg skreiv på sms og som mange har påpekt, Marcusen har bana vei for lille Antonen, er så og si regelen det at nr 2 går mye greiere! Og jeg tviler og på at han blir så stor, Marcus var jo liten! Og er godt mulig du føder før tiden denne gangen og osv osv.. Nei dette har jeg ingen dårlig feeling over altså, helt ærlig! Jeg tror du klarer dette meeeeget bra!![:)]

merker ikke noe særligforskjell på å føde en på 3000 og en på 4000 sier de.

jeg revna mindre denne gangen og fikk en på 3800. Gikk foresten fra 4 cm og hard til ungen ute på 40 min.

tror revning har me mer med fødselsprosessen å gjøre... OG JORDMOR.  3 pressrier slik som jeg hadde er ikke noe bra med tanke på revning.

jeg merket ikke forskjell på 4 kg og 3,3 kg baby... det går nok helt fint! [;)]

håper dere har rett.... [:)] huff, ble bare helt fullstendig satt ut i dag asså.... hadde lissom forventet meg at han her og var liiiten... men men....

jeg skal på vekstkontroll den 15 des på sykehuset, så da får vi håpe de har litt bedre nytt! [:)] 

får prøve å roe meg litt imens... men er ikke lett....

dere er så snille....[:D] takk.....[:)]

Snuppa ble estimert til 4300 eller noe... laaangt over størrelsen på sin bror, men når hun kom (omtrent på termin) så var hun bare 3500 - bare 300gr større enn sin bror [;)]

Husk - det er bare en estimering... [:)]

Ikke vær redd!!! Tuva var bare 3280 g og da revnet jeg en del.....Hun kom i så stor fart. Nora var over 1 kg tyngre, men da revnet jeg nesten ikke!!! Så ikke bekymre deg [:)]

Back
Topp