Sjokkert ang utro menn...

Jeg tror virkelig forskerne har riktig når de sier at mennesket er ikke lagd for å leve i et monogamt forhold. Og det beviser både menn og kvinner om og om igjen.

ORIGINAL: Dalarama

ORIGINAL: Delia

ORIGINAL: Dalarama

ORIGINAL: Frida82

ORIGINAL: Frida82

Kjenner til maange kvinner og menn som har vært utro, mens partneren er lykkelig uvitende.. Er ikke altid den som har vært utro vet det selv heller...[8|]

Hæ?? Hvordan går det an da????

Fylla har skylda. Blackout...

Hehehehe... oppi alt så tok latteren meg her!!![8D] Det må ha vært litt av en innsats på vedkommende hvis man er så full at man ikke husker noe!![8D][8D] Helt utrolig.....[>:]

det har faktisk skjedd meg, at jeg ikke husker sexen........!!!! men jeg var ikke utro da[8D]

Hahahaha.... det er da man føler man har prestert!!!!!!!!!![8D][8D][8D][8D][:D]

var med xen da (den gang typen ) vistnok den beste sexen han noen gang hadde hatt...[:D]
så vi gjenskapte nattaen.... skal ikke klage[8D]

Hehehe... håper du og fikk litt mer ut av den natten!!![8D][:D]

ingenting som sjokkere mæ lenger.  no har æ kutta ut en hel vennegjeng, pga at aill sammen held på å lure rundt omkring med hverandre, å flere av guttan som har prøvd sæ på mæ å. eksen min e i samme gjeng, å han va utro mot mæ med venninna mi, som å va naboen vårres.
nok drama for ei stund for mæ, gidd itj å meng mæ med sånne folk lenger.

ORIGINAL: Tanntrollet09

Jeg tror virkelig forskerne har riktig når de sier at mennesket er ikke lagd for å leve i et monogamt forhold. Og det beviser både menn og kvinner om og om igjen.

Helt enig!!

Jeg synes rett og slett det er trist at mennesker i dag er så respektløse og i stand til å påføre andre en slik sorg det er å finne ut at partner er utro!!![&o][&o]

ORIGINAL: LinnpinnRG

Helt enig!!

Jeg kan forsåvidt forstå det, men hvorfor er man da utstyrt med de følelsene samtidig!! Det er jo kombinasjonen der som er ulidelig!!!!!![:(]

Utroskap er respektløst og jeg skal ikke nevne det ordet jeg VIL si [:'(]
Det er svært få som tvinges inn i forholdene de er i, og siden de har valgt det selv får de fader meg holde seg i selen fremfor å påføre andre den smerten.
At det skal være SÅ vanskelig skjønner jeg ikke.

Om jeg hadde fått vite det så hadde jeg sagt til vedkommende at h*n har dagen i dag på å si, ellers sier jeg det!! Man må stå for det man gjør!

Jeg har aldri vært utro, men vært sammen med en som var utro. Jeg ville heller ha fått vite en å være uvitende!

det sjokkerer meg ikke, ufattelig vanlig....det som sjokkerer meg er at de fleste som er utro ikke har vett nok til å bruke kondom engang, og kan dra alle mulige skumle sykdommer hjem til partneren sin[&o]

mange av mine guttevenner som er utro[&:]Men den værste av dem som nærmest var utro hver helg har sluttet helt etter at han fant ei han virkelig elsker. Før så var han i et ulykkelig forhold som han ikke kunne gå fra fordi dama truet med selvmord, hun sa at han kunne gjøre hva som helst bare han ikke gikk fra henne, så skjønner det egentlig[&:]

Alle gutta jeg kjenner som har funnet en de faktsik vil dele livet med er trofaste[:)]

ORIGINAL: LinnpinnRG

Helt enig!!

Jeg kan forsåvidt forstå det, men hvorfor er man da utstyrt med de følelsene samtidig!! Det er jo kombinasjonen der som er ulidelig!!!!!![:(]

forskere mener at man er utviklet for å være monogame i ca 4 år, etter det skal barna være store nok til at man kan skaffe seg nytt avkom med ny person. Samtidig sier de jo at vi er så utviklet at vi ikke kan skylde på instinkter fordi vi kan velge. Så ja, jeg tror på forskerne, hvis vi holder liv i forholdet så slipper vi utroskap[:)]

Back
Topp