Tanntrollet09
Forumet er livet
Jeg tror virkelig forskerne har riktig når de sier at mennesket er ikke lagd for å leve i et monogamt forhold. Og det beviser både menn og kvinner om og om igjen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Dalarama
ORIGINAL: Delia
ORIGINAL: Dalarama
ORIGINAL: Frida82
ORIGINAL: Frida82
Kjenner til maange kvinner og menn som har vært utro, mens partneren er lykkelig uvitende.. Er ikke altid den som har vært utro vet det selv heller...[8|]
Hæ?? Hvordan går det an da????
Fylla har skylda. Blackout...
Hehehehe... oppi alt så tok latteren meg her!!![8D] Det må ha vært litt av en innsats på vedkommende hvis man er så full at man ikke husker noe!![8D][8D] Helt utrolig.....[>:]
det har faktisk skjedd meg, at jeg ikke husker sexen........!!!! men jeg var ikke utro da[8D]
Hahahaha.... det er da man føler man har prestert!!!!!!!!!![8D][8D][8D][8D][:D]
var med xen da (den gang typen ) vistnok den beste sexen han noen gang hadde hatt...[:D]
så vi gjenskapte nattaen.... skal ikke klage[8D]
ORIGINAL: Tanntrollet09
Jeg tror virkelig forskerne har riktig når de sier at mennesket er ikke lagd for å leve i et monogamt forhold. Og det beviser både menn og kvinner om og om igjen.
Jeg synes rett og slett det er trist at mennesker i dag er så respektløse og i stand til å påføre andre en slik sorg det er å finne ut at partner er utro!!![&o][&o]
ORIGINAL: LinnpinnRG
Helt enig!!
ORIGINAL: LinnpinnRG
Helt enig!!
Jeg kan forsåvidt forstå det, men hvorfor er man da utstyrt med de følelsene samtidig!! Det er jo kombinasjonen der som er ulidelig!!!!!![:(]