Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Delia
Jeg synes rett og slett det er trist at mennesker i dag er så respektløse og i stand til å påføre andre en slik sorg det er å finne ut at partner er utro!!![&o][&o]
ORIGINAL: *Bestevennen*
Trukje det e et heilt ukjent fenomen blant kvinner heller eg da[;)]
ORIGINAL: Dalarama
jeg kjenner faktisk flere jenter enn menn som er utro....!! og jeg har
flest guttevenner[:-]
men ja.... teite greier.. har vært utro selv mange ganger...
men ikke de siste 6 åra.... mer vett i hodet nå!!
ORIGINAL: Babyfacepsycho
ORIGINAL: Frida82
Kjenner til maange kvinner og menn som har vært utro, mens partneren er lykkelig uvitende.. Er ikke altid den som har vært utro vet det selv heller...[8|]
Hæ?? Hvordan går det an da????
Fylla har skylda. Blackout...
Det er det klassiske eksempelet på hvor trist og usmakelig det er... Alle andre vet det før den som burde vite det får vite det[&o][&o] Skjønner ikke at folk har samvittighet eller at de klarer å drite i andres følelser på den måten jeg!![&o][&o]
ORIGINAL: Dalarama
Kjenner til maange kvinner og menn som har vært utro, mens partneren er lykkelig uvitende.. Er ikke altid den som har vært utro vet det selv heller...[8|]
Hæ?? Hvordan går det an da????
Fylla har skylda. Blackout...
Hehehehe... oppi alt så tok latteren meg her!!![8D] Det må ha vært litt av en innsats på vedkommende hvis man er så full at man ikke husker noe!![8D][8D] Helt utrolig.....[>:]
det har faktisk skjedd meg, at jeg ikke husker sexen........!!!! men jeg var ikke utro da[8D]
Det er det klassiske eksempelet på hvor trist og usmakelig det er... Alle andre vet det før den som burde vite det får vite det[&o][&o] Skjønner ikke at folk har samvittighet eller at de klarer å drite i andres følelser på den måten jeg!![&o][&o]
Skal tro jeg sliter litt med tanken om og fortelle noen ganger da. Men vet at hun blir knust hvis hun får vite det, på samme gang som jeg synes så synd på henne som lever i et sånt forhold uten og vite det selv. [&o]