Sjokkert ang utro menn...

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
Jeg fatter det bare ikke... sjærsten har en del kompiser og når jeg spør ham om å si navnet på som IKKE er utro kommer det opp to... etter en del tenking?!?!?! WTF?? Er det såååå vanlig liksom? Blir helt satt ut og mister motet jeg....[X(]

mhm, det er sykt[&:]

samboeren var på julebord på danskebåten, og der var 3 stk utro. totalt var det 16 stk der, inkluder kvinner !!
fikk helt sjokk, virker så mye mer vanlig enn deg jeg hadde innbilt meg !

Jeg synes rett og slett det er trist at mennesker i dag er så respektløse og i stand til å påføre andre en slik sorg det er å finne ut at partner er utro!!![&o][&o]

ORIGINAL: Delia

Jeg synes rett og slett det er trist at mennesker i dag er så respektløse og i stand til å påføre andre en slik sorg det er å finne ut at partner er utro!!![&o][&o]

helt enig !!

ORIGINAL: *Bestevennen*

Trukje det e et heilt ukjent fenomen blant kvinner heller eg da[;)]

Nei det skal være sagt!![;)] Men om han hadde spurt meg samme spørsmålet så hadde jeg kunne ramset opp mange som ikke er utro... heller måtte tenkt meg om for å finne ut om det var noen som VAR utro.. Så det var det som sjokkerte meg!!![>:]

[:'(]

Kjenner til maange kvinner og menn som har vært utro, mens partneren er lykkelig uvitende.. Er ikke altid den som har vært utro vet det selv heller...[8|]

ORIGINAL: Frida82

Kjenner til maange kvinner og menn som har vært utro, mens partneren er lykkelig uvitende.. Er ikke altid den som har vært utro vet det selv heller...[8|]

Hæ?? Hvordan går det an da????

*Borte

ORIGINAL: Dalarama

jeg kjenner faktisk flere jenter enn menn som er utro....!! og jeg har
flest guttevenner[:-]

men ja.... teite greier.. har vært utro selv mange ganger...

men ikke de siste 6 åra.... mer vett i hodet nå!!

Ja altså nå er kjønn egentlig ikke noe poeng, for jeg vet jo at det er jenter og der ute som leker med livet som innsats![:-] Eneste grunnen til at menn kom i overskiften var at det var det det var snakk om i dette tilfellet... men uansett kjønn så er det ikke om man av alle vennene sine må tenke seg om for å komme på noen navn av dem som IKKE er utro!!![X(][X(]

Godt å høre fornuften kom hoppende!![8D][;)][:D]

Fylla har skylda. Blackout...

ORIGINAL: Babyfacepsycho

Det er det klassiske eksempelet på hvor trist og usmakelig det er... Alle andre vet det før den som burde vite det får vite det[&o][&o] Skjønner ikke at folk har samvittighet eller at de klarer å drite i andres følelser på den måten jeg!![&o][&o]

Såpass ja....Ja hva kan jeg si....
Det sjokkerer meg ikke akkurat..

Hehehehe... oppi alt så tok latteren meg her!!![8D] Det må ha vært litt av en innsats på vedkommende hvis man er så full at man ikke husker noe!![8D][8D] Helt utrolig.....[>:]

Dette satt jeg å tenkte på her om dagen også.
Nesten ALLE jeg kjenner er/har vært utro [>:]
Både gutter og jenter, synes det er skikkelig teit, hvorfor gå inn i forhold da? kan man ikke heller holde seg til å være gode venner da? når man vet at alt ender i utroskap uansett [:'(]

Ja kjente troen på menneskeheten renne litt ut der ja!!![X(][>:] Trist, og jeg kjenner jeg blir irritert og.... Håpet er at man har funnet den ene som ikke er utro da!?![8|]

Det er det klassiske eksempelet på hvor trist og usmakelig det er... Alle andre vet det før den som burde vite det får vite det[&o][&o] Skjønner ikke at folk har samvittighet eller at de klarer å drite i andres følelser på den måten jeg!![&o][&o]

Skal tro jeg sliter litt med tanken om og fortelle noen ganger da. Men vet at hun blir knust hvis hun får vite det, på samme gang som jeg synes så synd på henne som lever i et sånt forhold uten og vite det selv. [&o]

ORIGINAL: Dalarama

Hehehehe... oppi alt så tok latteren meg her!!![8D] Det må ha vært litt av en innsats på vedkommende hvis man er så full at man ikke husker noe!![8D][8D] Helt utrolig.....[>:]

det har faktisk skjedd meg, at jeg ikke husker sexen........!!!! men jeg var ikke utro da[8D]

Hahahaha.... det er da man føler man har prestert!!!!!!!!!![8D][8D][8D][8D][:D]

Skal tro jeg sliter litt med tanken om og fortelle noen ganger da. Men vet at hun blir knust hvis hun får vite det, på samme gang som jeg synes så synd på henne som lever i et sånt forhold uten og vite det selv. [&o]

At det er søsteren i tillegg gjør det hele vanskelig ja[>:][>:][:@] Er nok ikke noe fasitsvar på slikt... verste er at det ikke er personene som liksom skal være glad i henne som sitter med disse tankene, men dere andre!![8|] Har dere gått til vedkommende og sagt at hun bør stå frem selv???

Back
Topp