Sjokkeret..

LillTrille

Glad i forumet
I dag var vi på kontroll igjen pga noen høye blodprøvesvar og høyt bt. Og  da sa legen i en bisettning at vi kanskje ble satt i gang til helgen!! Vi har på en måte vært klar over at vi kan bli satt i gang før ,men det kom plutselig så brått på.. 
Jeg og samboern så på hverandre med oppsperrede øyne. Når vi kom ut sa han bare: seriøst?!? kan vi bli foreldre til helga? Jeg må få vasket ned huset og hente barnesetet vi skal låne.. 
Vi får jo se hva som skjer, men jeg håper han får bli inni magen til uke 38 i hvertfall;;) Men må man så må man.. Fikk i hvertfall vite at blodprøvene har holdt seg stabile denne gang så vi får vente spendte til torsdag;)

Fikk litt samme beskjed forrige uke på kontroll...
Alt avhenger av torsdagens kontroll, og jeg er litt sånn "WTF, ikke klar enda!"

Er jo litt rart at man føler det sånn, siden man nesten har gått i 9 mnd og gledet seg til nurket kommer;) 
Men det var liksom en reallity chech hehe;)

Ja, ikke sant!
Man vil det skal skje snart, men så.... ojoj, da blir det litt brått på

Oj. Det kom brått på :) Tror jammen jeg også hadde blitt litt sjokka om vi fikk beskjed om at vi kunne bli satt i gang til helga! Håper han venter noen uker til, selv om jeg er drittlei.

Snuffle skrev:
Oj. Det kom brått på :) Tror jammen jeg også hadde blitt litt sjokka om vi fikk beskjed om at vi kunne bli satt i gang til helga! Håper han venter noen uker til, selv om jeg er drittlei.

Signerer denne jeg :))

Lykke til !!

Back
Topp