Sjokkerende "gode" råd!

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
Er egentlig ganske sjokkert...[8|] Forrige uke fikk jeg mange "gode" råd av en og samme person. Ble så lang i maska at jeg vil dele de med dere!![8D]

* "Og du lurer på hvorfor ikke lillegutt sover hele natta?? Du må jo kutte ut denne ammingen og heller gi flaske! DA skal du se han sover 8-10 timer i strekk!"

* "Tror du må la babyen sove på magen for at ikke hodet skal bli så flatt.." (jeg nevner fare for krybbedød og at det er anbefalt på det sterkeste at babyen sover på rygg) "Krybbedød?? Dersom ungen skal dø så er det allerede bestemt fra dag 1. Det er noe galt med pusten da, skjønner du, så det har ingenting å si hvordan han ligger! Alle mine barn sov på magen, og alle overlevde!"

* "Stakkars lillegutt....sliter med å få ut bæsjen sin han... Du må jo gi minst 2 teskjer med malt i hver flaske for å hjelpe ham!"

* "Skal han ha mat igjen allerede?? Er jo bare 3 timer siden sist! Må passe på så du ikke overforer han da..."

Er det rart jeg rister på hodet??[8|]

Enkelte folk burde virkelig bare holdt kjeft!!!!!

Syns den som kom med disse rådene ikke virker helt god.
Vi har å fått noen sånne råd,men gidder ikke høre på de jeg.det er min baby og jeg bestemmer!!

hehe, sorry, men måtte bare le da jeg leste innlegget! Kunne vært tatt ut fra manus i en revyforestilling det der! [:D] Utrolig at det finnes slike folk, de kan jo ikke ha sosiale antenner i det hele tatt!

Hehe, uff, at det går ann!!!! [8|][8|][8|] Har da fått høre lignende her å, men ikke såå ille[:-][:-] Spesielt dette, "skal han ha mat nå IGJEN" aaahh tror jeg blir gal kan ikke folk bare skjønne at babyen styrer SELV NÅR DE ER SULTENE!!! argh[;)]

ORIGINAL: Ritamor 26

Er det mulig?? Må vel være tull detta vel....[:@]

Å jada!! Fullt mulig!! Og ikke tull i det hele tatt!![:@]

Denne personen er godt voksen utifra hvordan hun sier at hennes barn har overlevd??

Antar at det ikke hjelper hva du sier??
Lot hun sine barn spise hver 6 timer eller noe da??

FY FLATE..dette var sjokkerende. Blir SINT jeg når jeg hører sånt..fy flate.

..... Kan ikke noe annet enn å le Må si du fikk masse "Gode" råd her ja!
enkelte burde ikke få barn :P rart hun sier at barna hennes lever enda [8|][:-]

Men men! Godt vi vet bedre enn som så! [:)]

ORIGINAL: mettemor!

hehe, sorry, men måtte bare le da jeg leste innlegget! Kunne vært tatt ut fra manus i en revyforestilling det der! [:D] Utrolig at det finnes slike folk, de kan jo ikke ha sosiale antenner i det hele tatt!

Signerer denne ! [;)]

ORIGINAL: yahoo83

Enkelte folk burde virkelig bare holdt kjeft!!!!!

Syns den som kom med disse rådene ikke virker helt god.
Vi har å fått noen sånne råd,men gidder ikke høre på de jeg.det er min baby og jeg bestemmer!!

Signerer denne!

Jøss.... Høres ut som ei eldre dame! Spesielt de glosene ang krybbedød, gud hjelpe.....
Dagens mødere vet mye bedre enn dette...[:D]

Kan vedde på at dette kommer fra en herlig SVIGERMOR!!!!

ORIGINAL: *Vanda*

Og my!! Er så mye mongiser ute å går[:-][:-]

[:)]

ORIGINAL: Frk.Maja

Haha....hvordan kan du tro noe sånt!?[8D][:-]

Kan jo se greia med goderåd, og det har sikkert vært anbefalt for leeeeenge siden, jeg er iallefall lykkelig over at svigermor bor i tyrkia, sånn at jeg slipper hennes gode råd for min og hennes måte å ha baby på er veeeldig forskjellig! Lillebroren til mannen e 4,5 år nå, og når han var 7mnd fikk jo han kumelk rett fra kua i flaska og for at den skulle bli søt nok putta hun i et par kjeks...

Godt vi har hverandre her inne å få råd fra, så vi slipper å høre på alle andre!

ORIGINAL: RonjaR

ORIGINAL: Frk.Maja

Haha....hvordan kan du tro noe sånt!?[8D][:-]

haha..kjente meg litt igjen da vettu[;)]

Back
Topp