Sjokka etter kontroll i dag

Moshi girl

Elsker forumet
Mailykke <3
Forklarte jordmoren hvilken helg jeg har hatt med av og på rier. Så spørte om hun kunne ta en sjekk og eventuelt tøye om det var mulig.

Hadde 3 cm åpning, moden og alt, hun tøyde meg til 4. Så er det bare å håpe på rier senere og at dette gjorde susen :D

Jeg måtte ikke gå lenge hjemme med rier, da dette kom til å gå fort :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er bare å krysse fingrene å håpe på det ja :D Tenk å vere ferdig med de første 4 cm allerede nå uten store smerter :p

Men var som hun sa, kunne jo gå begge veier, så er liksom ikke garantert fødsel :)

Digg!! Håper det skjer noe for deg snart! :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ooooh, spennende :D Masse masse lykke te♥ Håper på fødsel for deg snart nå )

♥Lille prinsen 17/4-14♥

;) den ville ikke komme med nei :p

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Hodet var i tillegg festet og langt nedi bekkenet :)

Hodet var i tillegg festet og langt nedi bekkenet :)

Detta virker jo veldig lovende nå :D Krysser fingre, tær og alt som krysses kan for deg nå ;)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Oii:) masse lykke til:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Åj! 4 cm åpning allerede!!!!
Mine første 6 cm var så smertefulle at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg:smiley-angry017

Heldig du:smiley-bounce012
Snart har du babyen din.

Så spennende!!! Håper riene kommer snart!! Lykke til!

Lykke til! Så spennende! :-)
Med førstemann hadde jeg kanskje 4 cm allerede da det begynte å gjøre vondt. Kom inn på sykehuset med 6 cm og da fikk jeg lystgass..
Krysser fingrene og håper det er din tur nå. ;-)

Takk for alle lykkeønskninger :D Selv om strippingen kanskje ikke fører til noe så er det virkelig godt nytt likevell med så mangen "gratis" cm :)

Hadde 2-3 når jordmor strippet meg, dagen etter på kvelden kom prinsen på 1t og 45 min!!;) intenst og fort!! So reis rett til føden ja;)

Hadde 2-3 når jordmor strippet meg, dagen etter på kvelden kom prinsen på 1t og 45 min!!;) intenst og fort!! So reis rett til føden ja;)

Så det er fortsatt håp? :p jordmor sa at viss strippingen hadde effekt så ville jeg merke det i løpet av gårsdagen, men ingen fødsel :( våken natt med maserier...legen som tok vekstkontroll mente jeg kom til å føde i løpet av 2-3 døgn, jeg som hater når leger/jm sier sånt til gravide :p Satser på fullmånen i natt vil hjelpe meg ;)

Back
Topp