Trudee
Glad i forumet
Dette var min dag fra helvette.. Mannen som er blitt sagt opp for 2 mnd siden pga at de mistet avtalen han var sjåfør for og har ikke jobb å tilby. Idag fredag 30. Nov er siste arbeidsdag. Igår var vi på nav for å søke om dagpenger, men det hadde han ikke krav på siden han gikk kveldsskole og dermed student. Dette betyr at han som eneforsørger for en familienpå snart 4 kan risikere å ha dager uten arbeid, da han ikke har fått noe ny jobb, står bare på vikar lister. Jeg har visst ikke krav på noe og vi fikk regelrett beskjed av tidenes mest ufine dame at dette var vårt problem. Ikke Mange minuttene etterpå gikk jeg inn i psykisk sjokk. Det sa legen at det var i hvert fall. De vil egentlig legge meg inn men pga at termin er så kort unna blir bv da automatisk koblet inn og jeg risikerer mødrehjem og hele pakka så det ville de ikke. Vet ikke vva jeg skal gjøre, vi sliter allerede økonomisk og har tilsammen med mannen i 2 jobber utbetalt i underkant eller rundt 20000kr i mnd.. Takk for at du leste! Hjelper å skrive av og til..