Sjokk! jeg er visst gravid jeg! :-P

enda.en.skatt

Elsker forumet
*MIA*
Denne gangen kom graviditeten som et kjempe sjokk! Mer sjokk enn det gjorde sist gang når jeg gikk på prevansjon og ikke hadde planlagt noe barn de nærmeste årene.
Denne gangen begynte vi prøvinga og to uker etterpå var testen positiv!
Fikk faktisk mer sjokk denne gang, enn forje :P Tror det har noe med at jeg vet hva som er i vente.

Har ikke følt meg gravid og ikke innsett at vi faktisk skal få ett nytt familiemedlem. Har ikke klart å glede meg på samme måte som jeg burde..

Men i dag fant jeg hjertelyden! Var som om alle bekymringer ble hvisket bort og jeg fikk totalt sjokk! Jeg skal bli mamma igjen :-D Flere som ikke helt har forstått at de faktisk er gravide?

mye tekst og kanskje liten sammenheng, men jeg er helt på tuppa her :P

Gratulerer <3 hvor langt på vei er du?

Gratulerer så masse!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Selvom jeg har vært på to ultralyder er det vanskelig å skjønne.. Sikkert godt når jeg får høre hjertelyden! :)

har visst det siden uke 4, men ikkje skjønt det før nå liksom :-p så har vært her inne siden den gang :P nå er jeg 9+2! takk :-D

gratulerer så mye! :) Det er ikke bare bare å forstå at en er gravid og alt det innebærer hele tiden. hehe Jeg spurte samboeren min i dag om det har gått opp for han. Han sa det gikk mer opp for han i dag da vi var hos legen, men kommer nok ikke til å gå helt opp for han før han ser den store magen min. :P

Jippi så gøy, gratulerer med hjertelyd ;)

Denne gangen er det jeg som ikke skjønner det, mens samboeren er veldig med! han susser på magen, varter meg opp og ringer hver dag og hører hvordan formen er! Selvsagt skulle han vere med på første kontrollen også. noe jeg egentlig ikkje følte var nødvendig siden han var med på alt sist :P

Husker at første gangen skjønte han det ikke.. Vi var på ikea når jeg var rundt 20-25 uker på vei og plutselig utbryter han sjokka: Herregud! magen din er jo blitt stor! du har jo babymage jo!! som om jeg ikke hadde hatt det i noen uker allerede :P

Skjønner den følelsen ja jeg har pcos, og etter mange hormonsprøyter og tabletter ble jeg gravid, men mistet i uke 8. Deretter var det på'n igjen med behandlinger, og da gynekologen mente vi skulle prøve en gang til før hun henviste oss til prøverør, ble jeg gravid igjen
Neste gang planla vi at jeg skulle begynne på metformin for å ta av noen kilo og dermed kanskje lettere få det til, og vips så var jeg gravid.
Men denne gang var det ikke planlagt i det hele tatt. Faktisk så hadde vi egentlig ikke tenkt å ha flere siden vi visste prosessen vi sannsynligvis måtte gjennom for å få det til. Så kan tro sjokket var stort da jeg tok en test og den var positiv men det var den hyggeligste overraskelsen vi kunne fått, og da jeg fikk høre hjertelyden hos jordmor i går, gikk det opp for meg også ååå, dette er noe jeg gleder meg så utrolig mye til
Masse lykke til i svangerskapet til alle! April blir en fantastisk måned

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

samme her ja! "vet" jo at jeg er gravid for har ikke mensen, puppene verker og alt det der med kvalme og tretthet. men gravid? bli mamma? nei, det er ikke helt sunket inn enda.. hørte hjertelyd for en uke siden, men likevel, nå er jeg ikke helt overbevist! heh.. gleder meg til mage og at jeg kan føle bevegelser. da tror jeg det vil gå opp for meg på ordentlig :) det er sikkert en grunn til at det er 9 mnd, så kan vi bli skikkelig klare! :)

Gratulerer så mye! Det er en stor nyhet å ta innover seg :) Jeg fikk samme sjokket sist fredag. Var forberedt på å ha mistet eller håpet at det var noe der - og det var to stk der :) Tok litt tid for det å synke inn, og jobber fortsatt med å forstå det og ikke minst tro det. Gleder meg til jeg også kan høre hjertelyd.... kanskje jeg får høre den i kveld :)

Back
Topp