Sjohooooo!!!

Kraaka

Gift med forumet
Heisann jenter!!!

Hvordan går det med dere i dag??
Planer for dagen?
Kom fra legen nå..og må fortsatt ta det med ro...MEEEEN.... 9 dager igjen....*pust, pes* Godt å ha noe å se frem til!!!

det ser ut som du for bebisen i armene før meg.. [:D]... hvis de på sykehuset vil vente med at fødselen skal starte av seg selv, ser det ut som det er null tegn her.. så på papirene mine, og der står det at jeg regnes for å være på overtid fo.m 21. april.. er redd jeg må vente laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt ut i en eller annen gang i april.. kanskje mai? kanskje juni?[&o][:'(]..

Nok om meg..... ønsker deg selvsagt masse lykke til [:D]

Huff....kan nok slå deg til ro med at det blir et aprilbarn ja...hehe!!
Men ergelig når det er sånn!!
Men det er godt at alt står bra til med deg og bebisen da!!
Bare vent..... plutselig så blir det en påskekylling på deg![;)]

Jo, takk det går bare fint her! Har vært hos jordmor og på kafé med kompis, plana før resten av dagen: vaske litt klær, ta livet med ro, og så lage middag og dulle litt med min kjære når han kommer heim fra jobb!

ORIGINAL: Oline

Jeg har vært på kontroll hos jordmor kl 08:00! Og babyen har fortsatt ikke festa seg[:@] Men ellers står alt bra til, så jeg skal ikke klage...

Måtte jo legge meg nedpå litt etter at jeg kom hjem, er ikke vant med å stå opp så tidlig.

Nå fikk jeg så utrolig lyst på kanelruller, så tenkte jeg skulle bake litt[:)]

ååhh.. kanelrulla hadde vært godt.. kan du ikke sende nån i posten til mæ [:D][:D][:D] har ikke gidd til å bake sjøl.. e så kjedelig å rydde opp etterpå [:)][:)]

Vil også ha kanelruller...

Spiste en pølse i stad...men orker hvertfall 10 kanelruller..hehe!!!

ORIGINAL: Oline

Jeg har vært på kontroll hos jordmor kl 08:00! Og babyen har fortsatt ikke festa seg[:@] Men ellers står alt bra til, så jeg skal ikke klage...

Måtte jo legge meg nedpå litt etter at jeg kom hjem, er ikke vant med å stå opp så tidlig.

Nå fikk jeg så utrolig lyst på kanelruller, så tenkte jeg skulle bake litt[:)]

Vært hos legen selv i dag....og hun kunne ikke kjenne hvordan babyen lå.... KAN ha snudd seg.... kan ikke ha snudd seg!! Hodet var hvertfall ikke festet her heller!!

Back
Topp