Sjiraffens dagbok

*Precious*

Elsker forumet
Hei:)
Jeg er ny her på Babyverden, men fant ut jeg skulle sjekke det ut!! Ser veldig bra ut[:)]
Ønsker å bli gravid,men ønsker å vente med prøving til frem til sommeren.(da det passer best med jobb/utdanning) Men så nå tenkte jeg å finne ut av syklusen min før vi starter med prøvingen, siden jeg egentlig aldri har "fulgt med" på den!!!

Hm, ja, har vel ikke mer å si ikveld:) Snakkes! 

Hmm..forrige syklus varte i 35 dager!! Hm, trodde vanligvis jeg hadde 28 dager(+/- en dag eller to). Så nå er jeg spent på når TR viser deg igjenBlir litt gal av å tenke på dette, vil jo gjerne ha min "vanlige" syklus, når vi skal starte med prøvingen,,,

Ellers er det SÅÅÅ mye stress rundt meg for tiden Skjønner ikke hva som går av folk rundt meg....kjenner det begynner å bli nok nå!!

Ser såå frem mot sommeren - skulle ønske jeg bare kunne legge meg å sove og våkne opp uthvilt ca i juni engang..For jeg vet det blir noe likere med mitt eget stress da...bank i bordet!!!(ferdig med avsluttende eksamener osv)

Uff, godt å få ut litt frustrasjoner....

Hei igjen:) Idag kom TR, på dag 29 i syklusen:) det var bedre enn de forrige 35;) håper det fortsetter slik:) Var litt spent på når den kom denne gangen, siden jeg er i en VELDIG stressende situasjon for tiden....(jobb+studier)

Ha en fortsatt fin kveld.)

Ifølge sykus utregningen min står det at jeg skal ha eggløsning idag, og når jeg var på do isted kom det såkaldte el-slimet(tror jeg da). Hm, håper det stemmer for da har jeg jo høveli konrtoll på syklusen min når vi skal starte prøvingen;o) [:)]

• Håper bare det fortsetter slik, sånn at det klaffer;)

ORIGINAL: Sjiraffen med 2 små

Ifølge sykus utregningen min står det at jeg skal ha eggløsning idag, og når jeg var på do isted kom det såkaldte el-slimet(tror jeg da). Hm, håper det stemmer for da har jeg jo høveli konrtoll på syklusen min når vi skal starte prøvingen;o) [:)]
  • Håper bare det fortsetter slik, sånn at det klaffer;)

Heisann!
Velkommen du også[:)] Er ny her jeg også, men har prøvd en stund jeg da. Sluttet med p-pillen i juli/august i fjor og ikke lykkes men er vel ikke lenge det... Gått på pillen i en del år så syklusen har vel forandret seg en del siden jeg begynte på dem. Blir vant med 28 dagers syklus når man går på pillen så når syklusen plutselig blir lenger så blir det litt uvant[;)]
Lykke til masse!!

Hei du:) Er kjempelenge siden jeg har vært innom her...måtte inn å sjekke ang syklusen min.. skulle hatt mensen 22.juni, men er fortsatt ikke kommet?????? Har fortsatt spiral og gravitest er negativ, så kjenner jeg blir irritert ja[:@]

Hvordan går det med deg?? Har prøvingen lyktes???

Back
Topp