Sjevt hode

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Adrian har hatt det slik at han bare sover med hodet på venstre side. Han snudde det ikke heller. Men nå har vi trent litt på det og han snur hodet selv,men bare for en liten stund da. Så når jeg la han igår snudde jeg hodet hans og han sov i en time. Så våkner han og begynner og grine. Og da jeg tok han opp hylskrek han,så lurer på om han fikk vondt av og ligge på den siden..
Noen med erfaringer?
 
Tim Oliver har ligget mye med hodet til den ene siden.
Vi var hos kiropraktor pga kolikk, og da fant han også en låsning i nakken.
Uten at jeg hadde nevnt det til han.
Så da løsna han på den, og jeg så forskjellen med en gang! Ble mye bedre.

Så kanskje det er noe lignende med Adrian? [:)]
 
De fleste barn har en "favoritt stilling",og jeg tror bare du kan la han sove som han vil,men oppmuntre ham til å snu hodet når han er våken. La ting "skje" på den siden han bruker minst..
Dette var bare mitt tips...[:)]
 
helsesøster sa til meg at eg måtte passa på så hu ikje la hodet til samme side alltid. Då får de strekk i nakken.
 
Det finnes noe som heter kiss syndrom. Kiss-kidd.no Tror det er en side som heter det...veldig vanlig blandt babyer!
 
Jo han skal til fysiterapaut. Men i mellom tiden har jeg prøvd og snu hodet han ved od gjøre ting på den siden. Men tenkte jeg skulle prøve meg på og snu det når han sovnet og da voknet han etter en time og skrek når ejg tok han opp. Så tror han fikk vondt i nakken da. Så nå tør jeg ikke snu det når han sover hvertfall. Får bare vente på fysioterapauten da. [:)]
 
sånn er det med Alexandra også,hun har ei favorittside og det er på høyre sida,hun snur jo mot venstre men det er bare ei lita stund så har hun hode tilbake til høyre,hun er flat på høyre sida der hun ligger mest på,det ser litt dumt ut men hva ka man gjøre når dem er sjev?prøvd nesten alt det dem har fåreslått,men det er nå ikke så lett å få det til å rette seg,er redd for at hun må være sånn bestandig[:@]
Jeg trodde at det var bare mi pia som var bare skjev i hode men nå ser jeg jo at andre sliter med det samme problemet,ikke bare jeg;)
 
Back
Topp