Sjenert

Ørkenrev

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Februarhjertene 2025
har en plutselig veldig sjenert treåring.

Vanlig i den alderen?
Ikke vært det før.

Ja det vil jeg si er vanlig :) min er plutselig sjenert han også. Han er fire nå

Begge mine eldste var veldig sjenerte en periode ved 3-4 års alderen.. satt kun på fanget når vi var borte, sa ikke «hei» «Hade» eller «takk» til andre mennesker:hilarious: men det gikk over etterhvert.. pressa dem ikke ut av komfortsonen, så det gikk over av seg selv etter en stund.. men de var sånn ganske mange mnd

Storebror her var sjenert på den tiden, nå er han straks 5, og kan snakke ihjel en gråstein. Altså, han snakker med hvem som helst. Kan fint stoppe en tenåring på gata og spørre han/hun ut om alt. Finnes overhodet ikke sjenert lenger kan man si. :D Jeg må ofte gi han små hint om at han må la folk få lov til å gå videre. :hilarious:

Storebror her var sjenert på den tiden, nå er han straks 5, og kan snakke ihjel en gråstein. Altså, han snakker med hvem som helst. Kan fint stoppe en tenåring på gata og spørre han/hun ut om alt. Finnes overhodet ikke sjenert lenger kan man si. :D Jeg må ofte gi han små hint om at han må la folk få lov til å gå videre. :hilarious:

Stille før stormen altså? :p

Begge mine har vært litt sånn i noen perioder, kan nok stemme med alderen ja :-)

Back
Topp