Sjenert baby? :)

MariDuBedåre

Blir kjent med forumet
Mange ganger når mini i magen ligger og spreller legger jeg hånden på, bare for å kjenne når han koser seg der inni. Men med en gang han kjenner hånda utenpå magen ligger han i ro. Dette gjelder også når andre folk vil kjenne at han spreller, derfor tok det ganske lenge før faren fikk kjenne når han sparket :) Dette gjelder også om jeg bare ser ned på magen.. Nesten som han merker at jeg ser på han :p Noen flere som har sjenerte troll i magen?

De kjenner jo at det er noen der, så kanskje de venter på at dere skal gjøre noe mer? :)

Her er småen sjenert for "fremmede", men mor får dult og spark tilbake, og når far legger hånden på magen går han bananas! Det tok litt tid før han vennet seg til fars berøring, men nå er det helt villstyring når far skal kose :p
Under forrige jordmortime dunket han også vekk jordmorstetoskop saken når hun skulle høre. Han tok rett og slett og sparket den bort, frekkasen :D

Jeg aner ikke, men synes det rareste er at han tilsynelatende merker at jeg ser på han også, selv om jeg ikke beveger på noe annet enn øyene mine :laughing002 Mange ganger begynner han igjen etter en stund, så de som har tålmodigheten med seg får kjenne.. Er ikke alltid han stopper når jeg eller faren legger hånden på, men mest hvis det er noen nye som prøver seg eller vil se når han danser der inni :love017 Er spent på om det har sammenheng med hvor sjenert/lite sjenert han blir når han kommer ut..

Jeg aner ikke, men synes det rareste er at han tilsynelatende merker at jeg ser på han også, selv om jeg ikke beveger på noe annet enn øyene mine :laughing002 Mange ganger begynner han igjen etter en stund, så de som har tålmodigheten med seg får kjenne.. Er ikke alltid han stopper når jeg eller faren legger hånden på, men mest hvis det er noen nye som prøver seg eller vil se når han danser der inni :love017 Er spent på om det har sammenheng med hvor sjenert/lite sjenert han blir når han kommer ut..
Ja, når du sier det så... Hvis han turner masse, pleier jeg å be mannen om å se, og da stopper han umiddelbart. Er litt frustrerende... :p Kanskje de merker at fokuset rettes mot dem? Blir veldig spennende å se om det er likt når de er ute ja :)

Mange ganger når mini i magen ligger og spreller legger jeg hånden på, bare for å kjenne når han koser seg der inni. Men med en gang han kjenner hånda utenpå magen ligger han i ro. Dette gjelder også når andre folk vil kjenne at han spreller, derfor tok det ganske lenge før faren fikk kjenne når han sparket :) Dette gjelder også om jeg bare ser ned på magen.. Nesten som han merker at jeg ser på han :p Noen flere som har sjenerte troll i magen?
Her er det stor respekt for pappsen. Han legger på handa og babyen blir rolig. Men hun er spinnvill mes mwg og hvis hunden ligger intill sparker hun hunden rett i ryggen. Vi tuller med at det er pappsen som får roa ungen når hun blir født.

Men nå begynner hun å bli litt mer "pøbel". Pappan tok handa på magen i søvne. Og hun kikka til så jeg og han våkna.. det var vist ikke lov.

Tok langt tid før han fikk kjent ordentlig. Selv om jeg kunne kjenne det lenge.. hun ble så sjenert. Var nok at jeg kviskret til mannen om å se på magen fra avstand. Og STOP!

Her er han veldig sjenert for min mamma.. Vær gang hun prøver så blir han helt stille. Vis pappaen eller bestefar prøver blir han kjempe aktiv, særlig vis de snakker også. Har merker at han liker manne stemmer, for da er han mer aktiv enn ellers. Men han sparker og bomper i vei når jeg koser magen. Å de fleste som har litt tålmodighet, får kjenne at han sier hei :)

Back
Topp