Sjenert baby på OUL

MzMillie

Forelsket i forumet
Har endelig vært på OUL. Det gikk veldig fint. Alt så bra ut. Terminen ble flyttet fra 30/3 til 2/4. Ikke så gøy å havne i en annen måned da, men det er jo bare snakk om noen dager, så må vel svelge den ;)

Dette er mitt tredje barn, og tradisjonen tro får vi ikke vite kjønnet ved OUL. Nr 1 og 3 var sjenerte, og med nr 2 ville ikke gynekologen se etter kjønn av ukjent grunn.

Lille lå med rumpa ned i bekkenet mitt og hadde i tillegg navlesnoren mellom bena, så det var godt gjemt! Fikk beskjed at han skulle lete mer neste gang, som blir om to måneder. Men da vet jeg ikke om jeg vil vite det lenger, når jeg har gått så lenge uten å vite... Får tenke litt på det... :)

Gratulerer med overstått OUL :happy:
Jeg hadde nok ikke klart å ikke vite, men det er jo litt ekstra spennende da :p

Så gøy! Gratulerer med søt og sunn huleboer! :-)

Gratulerer med frisk baby :-) vi fikk heller ikke vite kjlnnet, dere er heldige som skal på ny ul da!

Gratulerer med frisk baby :) vi fikk heller ikke vite kjlnnet, dere er heldige som skal på ny ul da!

Siden jeg tar legekontrollene hos gynekolog, så får jeg UL hver gang jeg er der. Veldig kjekt! Men det er jo lenge til neste gang da.

Gratulera :Heartred
Det viktigaste e jo at babyen har det bra!

Eg vil, egentlig ikkje veta kjønn. Syns de e sjarmerande å ikkje veta. Pluss en super øverraskelse når babyen komme :Heartred:Heartred
Mannen har visst nok å tenka på, så han hadde ikkje TENKT PÅ om han ville veta eller ikkje :flower LER :flower

Av praktiske årsaker, hadde det jo våre greitt å veta, men det går nok godt likavel!

Eg har termin 11.3 og er redd for å få ett skuddårsbarn.... Bedre med 1.april då, om det sku skje. Den datoen komme iallefall kvert år!

Gratulerer med frisk baby i magen :)

Har endelig vært på OUL. Det gikk veldig fint. Alt så bra ut. Terminen ble flyttet fra 30/3 til 2/4. Ikke så gøy å havne i en annen måned da, men det er jo bare snakk om noen dager, så må vel svelge den ;)

Dette er mitt tredje barn, og tradisjonen tro får vi ikke vite kjønnet ved OUL. Nr 1 og 3 var sjenerte, og med nr 2 ville ikke gynekologen se etter kjønn av ukjent grunn.

Lille lå med rumpa ned i bekkenet mitt og hadde i tillegg navlesnoren mellom bena, så det var godt gjemt! Fikk beskjed at han skulle lete mer neste gang, som blir om to måneder. Men da vet jeg ikke om jeg vil vite det lenger, når jeg har gått så lenge uten å vite... Får tenke litt på det... :)
Helt likt her også. Fikk ikke vite vi heller å dette er 3 ungen vi ikke får vite på. Førstemann ville vi ikke vite, med andremann var jordmor så sur å så travel at vi ikke turte å spørre:yuck: å denne gangen var bebis veldig sjenert. Heldigvis blir det flere ultralyder på oss så vi kanskje får tilfredstilt nysgjerrigheten vår. ;)

Gratulerer :) sikkert litt spennende å vente til fødselen med å se hva det blir. Hos oss var det umulig å unngå å se at det ble en gutt.

Takk for alle gratulasjoner :) Selv om vi ikke fikk vite kjønn, følte jeg at jeg likevel ble litt kjent med den lille via UL. Når man ikke kjenner så veldig mye bevegelse ennå, var det ekstra godt å se at alt var fint :)

Hurra for frisk bebis!

Back
Topp