Sjelven...svimmel...kvalm....

RAB

Glad i forumet
Er på møter på jobben...og jeg kan jo ikke drikke lengre uten at glasset rister i henda på meg....føler meg plutselig helt svett og underlig...og tilslutt kvalm...SKIKKELIG ubehagelig dette her altså..

Prøblemet mitt er jo at jeg går i et vikariat som er slutt nå...skal på intervju på jobben (ny jobb) til uka og jeg vil ikke at de skal merke noe til dette før jeg har en fear sjanse til å få den...min drømmejobb....HÅÅÅPER så inderlig at det er min tur nå :-) Merklig posisjon å ikke ha jobb helt plutselig...og i tillegg være gravid :-S Det ordner seg vel.. :-)

Skjønner hva du mener ja. Er i lik situasjon selv. Skal krysse fingrene for at du kommer gjennom uten at de merker noe og at du får jobben:)

Skjønner deg godt!
Masse lykke til med intervjuet! Og husk at de har ingenting med om du er gravid eller ikke!

Ønsker deg lykke til og håper du får jobben. Bare hold ut litt til! Det ordner seg nok =)

Første runde overstått :-) og til min stooore forundring...jeg var ikke dårlig...ikke før etterpå...etterpå har jeg vært kvalm og skjelven og trøøøøøtt....

Får svar i løpet av et par dager og har god tro at jeg muligens får et vikariat om ikke annet :-D

Har et intervju igjen og håååper dette også ordner seg :-) det siste intervjuet er en fast drømmestilling...og jeg skulle sååå gjerne hatt den jobben.....får se nå da :-D

Back
Topp