sjeling med øynene

WhiteRose

Glad i forumet
er det sånn der skrives?

marion har alltid sjela litt med øynene. men nå har det pluttselig blitt MASSE... hu fyllte akkurat 1 år.

noen fler? går det vekk igjen, eller skal jeg prate med hs om det?

nNoen ganger går det ikke vekk. Men øynene fester seg vel skikkelig rundt 1 år. Husker ikke helt. Hør med hs du. Jo tidligere det blir tatt tak jo lettere er det noe å gjøre med. Trenger kanskje bare gå med lapp på øyet en periode.

Ta det opp med lege eller helsesøster, så kan de henvise deg til øyelege.

Jeg oppdaget at jeg skjelte da jeg var 13 år og det ene øyet datt helt ut. gikk ikke ann å trene opp mitt øye så jeg måtte opereres.

Men med trening fra tidlig av vil det nok ordne seg selv[:)]

Ta kontakt med fastlegen med en gang. Da blir dere henvist videre til sykehuset.

Sønnen vår skjegler, og er langsynt. Har briller, og trenger nok ikke lapp sier de. Kan hende at han skal opereres i slutten på barneskolen.

Siden han er langsynt, får han dekket innfattning en gang i året, og brilleglass ved behov. Går kjempe bra med brillene[:)]

Dess kjappere dere får begynt, jo bedre.

[:)]

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Ta kontakt med fastlegen med en gang. Da blir dere henvist videre til sykehuset.

Sønnen vår skjegler, og er langsynt. Har briller, og trenger nok ikke lapp sier de. Kan hende at han skal opereres i slutten på barneskolen.

Siden han er langsynt, får han dekket innfattning en gang i året, og brilleglass ved behov. Går kjempe bra med brillene[:)]

Dess kjappere dere får begynt, jo bedre.

[:)]

samme her

Back
Topp